ته عمر آدما

حتما براتون پیش اومده که یه نفر رو تو یه فاصله نزدیک زمانی ببینید بعدش خبر فوتش رو بشنوید .

آقا سید لوازم التحریر فروش که هفته پیش که رفته بودم گوشم بشورن یعنی درست پنجشنبه پیش تو مغازه ش بود و من تندی ازش تیغ کاتر خریدم.  حال ظاهرش خوب بود و میخندید. 

اما حرف سر اینه که میدونست پنجشنبه بعدی روز آخر زنده بودنشه.  خیلی باش صمیمیتی یا حس متفاوت نداشتم . دیر به دیر هم گذرم به مغازه ش میخورد چون برام دوره.  ولی قیمت هاش نسبت به مغازه های لوکس اطراف خونه ما مناسبتره. 

دیروز بازم تند و با عجله به لوازم التحریر سر راهم سر زدم که مداد طراحی ب2 و ب 3 بخرم . گفت شده دونه ای 7000 تومن . باورتون نمیشه چقدر شوک شدم و هنگ کردم . چند بار بشون گفتم یه مداد 2500 تومنی چطور شد 7000 آخه .

خلاصه گیج و منگ یه مدل ارزونتر رو خریدم 5000 تومن اما حالا پشیمون شدم چون دو تومن اختلاف برای من که میخوام جنس مدادم خوب باشه خیلی فرق نداره . فردا میرم مداد فابرکاستر رو میخرم و یا با این مارک عوض میکنم . خیلی گرون شده . موندم از کجا وسیله بخرم .

مداد طراحی فابرکاستر تو شهر شما چنده ؟


از کجا به کجا رسیدم ... خلاصه خدا بیامرزه آقا سید رو . مرد و راحت شد و ظلم بیشتر ندید .

تفکر این اتفاق برای من اینه که من اگه بدونم جمعه بعد نیستم چه حالی میشم . چند تا کار عقب مونده دارم و به چند تاش میتونم رسیدگی کنم . مسلما آقا سید هم چیزی رو حس نکرده بودم و صدالبته براش بهتر بود چون اگه میفهمید پنجشنبه بعد نیس هر روز صدبار میمرد و عملا کاری نمیتونست انجام بده .

ته عمر بعضی از آدما مثل یه بخار میمونه که با نسیمی تموم میشه و ته عمر بعضی دیگه مثل دود میمونه که حتی اگه تموم بشه جاش و سیاهی ش میمونه .

توی سرم افکار مبهمی راجب این اتفاق هست که نمیتونم هضم شون کنم و حتی نمیتونم درک شون کنم .


طرحم تموم شد ولی پردازش نهایی سایه ها و اشکالات جزئی ش مونده .

امروز جمعه ست و کلی کار دارم اگه برسم کمی از پردازشش رو انجام میدم اگه نه میمونه تا فردا صبح سر کلاس .

اگه سر راتون بود قیمت مداد طراحی رو بپرسید مارک فابرکاستر.  ممنون میشم. 


نظرات 2 + ارسال نظر
زینب شنبه 16 تیر 1397 ساعت 11:23

خدا رحمتش کنه.
واقعا عمر کوتاهه و مرگ در یک قدمی!

ممنونم خدا رفتگان شما هم بیامرزه

تیلوتیلو شنبه 16 تیر 1397 ساعت 09:43

سلام
روزگارت خوش
راست میگی... ما چه میدونیم چقدر ته پیمانه عمرمون مونده... کاش مهربون تر باشم از امروز
من که هنوز دارم مدادها را قیمت دوسال پیش میفروشم... چون اونقدر زیاد خریده بودم که هنوز دارم

سلام عزیزم. عمرت با عزت باشه خانمی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد