تنهایی تموم شد .

میخواستم بعد کلاس برم دکتر برا گوشم با خواهرم هماهنگ کرده بودم که بعد کلاس برم . اما وسط کلاس اس داد که اومدن . منم دیگه نرفتم . فردا نمیتونم پس فردا جمعه ست . شنبه هم نقاشی و یکشنبه یوگا دارم . اووو باید تا هفته دیگه تحمل کنم ببینم کی برم .

اولش که فهمیدم اومدن گفتم خب خوبه فردا میشینم پای طرحم . اما اومدم خونه فهمیدم قراره باز مهمان بیاد و باز بپز و بشور دارم خدای من .

صدای استادم درمیاد حالا از من گفتن خانم ...

عکس کیک رو براتون میذارم .

دوستان گلم ببخشید دلتون آب میشه .


نظرات 3 + ارسال نظر
تیلوتیلو شنبه 9 تیر 1397 ساعت 09:43

به به
چه کیکی
دستت درد نکنه
چه کردی هنرمندجان

فدای تو عزیزم

فرساد جمعه 8 تیر 1397 ساعت 21:21

سلام، عالیه، واقعا با این مشغله کاری و فعالیت زیاد فقط علاقه و استعداد میتونه چنین کیک خوشگلی بوجود بیاره، بنظر خوشمزه میاد
نوش جان و سلامت باشید، دلتون شاد

سلام آقا فرساد مدتیه نبودید البته شاید بخاطر انرژی های منفی من بوده که دوری کردید
ممنونم. جاتون خالی. کیک شکلاتی خوشمزه ای شد . لطف دارید شما

ریحانه پنج‌شنبه 7 تیر 1397 ساعت 01:34

آقا خودتو بزن مریضی بگو نمیتونم. بزار یه کم بقیه کار کنن. هعی بابا.

به به. واقعا دلم آب افتاد. اووووووووووم. اون از غذا اینم از کیک. وووووی.

اگه مریض هم بشم کارام خودم میکنم فرق نمیکنه باور کن . من اصلا استراحت ندارم.
جات سبز عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد