بی اسم

تو حجم کارا و هنوزم مهمانداری ها گم شدم .

از فرط خستگی حتی نیمه دوم فوتبال دیشب خوابم برد تا این حد .

صبح ها هم میرم باشگاه و میام خونه بدو بدو .

کنار اومدن با رژیم هم شاید به خستگی هام اضافه کرده . راستش سرگیجه میگیرم . با اینکه ناهار یه  چیزی حتما میخورم .

بعد از مدتها امروز آقا و مامان رفتن مهمانی و تنها شدیم نمیدونم تا کی میمونن یا شایدم عصر برگردن. 

امروز خونه نبودم غذا نپختم داداش رفته از بیرون بخره . اما اگه تنهایی مون ادامه داشته باشه دیگه باید فکر ناهار و شام هم باشم .

الان دارم تند تند مینویسم.  فرصت کنم بیام با حس بهتری اینجا .


نظرات 2 + ارسال نظر
Reyhane R چهارشنبه 6 تیر 1397 ساعت 00:08

منم امیدوارم یکی دو روز دیرتر بیان که بتونی استراحت کنی و بیشتر به کارات برسی.

ممنونم. ولی باور کن وقتی مامانم نیس من باید کار سه نفر دیگه غیر از خودمو انجام بدم اصلا وقت خالی برا خودم نمیمونه.

تیلوتیلو سه‌شنبه 5 تیر 1397 ساعت 13:44


سلام دختر گل
کاش چندین روز بمونن هم برای خودشون یه تنوع هست هم برای شماها
تو هم به خودت سخت نگیر
بزار داداش ها از بیرون غذا بگیرن و براشون تنوع باشه
برای خودت هم
و چیزای ساده و سردستی را هم بزار تو برنامه تا فراغتت زیادتر بشه
چقدر خوبه که کلاس ورزش میری
کلی ذوق میکنم که با این پشتکار کلاسها را پیگیری میکنی
انشاله که خلوت تر و شادتر و سلامت تر باشی
احتمالا صبحونه را کامل و خوب نمیخوری که رژیمت اذیتت میکنه
راستی یولایف را تست کردی؟ برای صبحانه گزینه ی خیلی خوبیه

بله همیشه که چند روز تنها میشیم یک بار رو حداقل از بیرون غذا میاریم دوس داریم .
سعی میکنم به همه کارام برسم . وقتی میرن فعال تر و پرکارتر هم میشم .
ممنون از تو .
اتفاقا صبونه خوردنم خیلی خوب شده اما ...
یولایف چی هست انگار قبلا راجبش نوشتی اما الان دقیق نمیدونم چیه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد