کوکتل خبری من

عیدتون مبارک دوستان .

درست شب آخر ماه رمضان یعنی دیشب پنجشنبه، ماهی کوچیکه و بعد ماهی بزرگتره به فاصله نیم ساعت از هم مردن .

فیلم بجه مهندس امشب خیلی نامردی و چرت تموم شد و این بچه عاقبت بخیر نشد و موند تو همون پرورشگاه.  واقعا هدف این سازنده های فیلم چیه ؟

تیم ملی فوتبال مون برنده شد و من خوشحالم  . ولی الحق و الانصاف مراکش عالی بازی کرد و گل به خودی مثل خودزنی براشون دردناک بود . این همه زحمت بکشی و خوب بازی کنی بعد خودت به خودت اونم تو پنج دقیقه آخر گل بزنی . خیلی بده. 

امروز خواهر اهوازی م اومده و فعلا هستش . رفت و آمد های موقت و کوتاه هم داشتیم .

رژیم مذکور رو شروع کردم.  کمی نخوردن ناهار اذیتم کرد . البته چیزایی باید بخورم که خیلی گرسنه نشم . امروز چون سر سفره شلوغ بود کسی متوجه نشد من فقط سوپ خوردم . ولی وقتی تنها بشیم مدیریت این موضوع هم سخته   . چون میگن چرا نمیخوری و مخالف رژیم هستن . ولی سعی میکنم یه جوری سر سفره حاضر بشم و یه جوری نخوردنم سرهم کنم که کسی ملامتم نکنه . ببینم خودم تا کی و چطور میتونم ادامه ش بدم . ولی تلاشم رو میکنم .


نظرات 4 + ارسال نظر
تیلوتیلو سه‌شنبه 29 خرداد 1397 ساعت 17:49

سلام ساره جان
کجایی دختر گل... ؟
چند روزه که نیستی... جات خالیه
بیا بنویس که دلمون برات تنگ شده

سلام عزیزم اتفاقا اومده بودم بنویسم.

تیلوتیلو یکشنبه 27 خرداد 1397 ساعت 10:30

سلام عزیزدلم
طاعاتت قبول
مراقب سلامتیت باش

ممنونم عزیزم همچنین

ریحانه شنبه 26 خرداد 1397 ساعت 03:55

اقا منم رژیم دوست ندارم

کی دوس داره ؟؟؟
البته چون این رژیم برا درمان مزاج و میگرن دارم تحملش میکنم . وگرنه خودمم اهل رژیم نیستم

محسن از دنیای دوست داشتنی شنبه 26 خرداد 1397 ساعت 00:04

.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد