روزهای زنده بعد از تعطیلی

امروز حالم خیلی بهتره . با اینکه بیرون رفتم کلاس نقاشی تو گرما رفتم و اومدم . با اینکه استادم از کارم ایراد گرفت و هی رفع ایراد کردم . با اینکه بش گفتم طرحم خیلی پرکار و از کار طولانی مدت خسته میشم . اما حالم خیلی خوبه .

رفتم تند و تند یه سری چیزا برا رژیم درمانی سردردم خریدم.  یه رژیم سنتی گرفتم برای درمان سردردهام.  سخته ولی میخوام برم تو چالشش.  حتی گفته ناهار نخور که شام بخوری ، شام مفصل . یه سری دمنوش و صبونه های متفاوت رژیمی .

ظهر هم میرم سر کارم .


نظرات 1 + ارسال نظر
تیلوتیلو شنبه 19 خرداد 1397 ساعت 14:07

تو خیلی فعالی دختر
آفرین
چالش ها خوبن... اول از به چالش کشیدن جسم یه چیزی را در درون آدم به چالش میکشن

چه کنم تیله جونم دیگه تو زندگی هی دست و پا میزنم . یه روز خوبم یه روز بد . ممنون که هستی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد