همین جوری ...

دیروز کلاس نقاشی کنسل شد چون برای استادم کاری پیش اومده بود .

این روزهای بسیار گرم موندن تو خونه بیشتر عذابم میده تا دراومدن از خونه .

امشب خونه داداشم افطاری دعوتیم. 

امروز یوگا رفتم و خوب بود .

میدونید چیه تا وقتی بیرونم حالم خیلی خوبه همین که وارد خونه میشم همه انرژی های منفی بم هجوم میارن. 

خدا نکنه حتی دشمنم هم مثل من گرفتار بشه .

هفته تعطیلی سختی خواهم داشت . البته صبح ها خودم رو به نقاشی مشغول میکنم اما بقیه ش دست خودم نیست. 


همه تون رو خیلی دوست دارم.  و به بودن تون افتخار میکنم .


نظرات 2 + ارسال نظر
تیلوتیلو یکشنبه 13 خرداد 1397 ساعت 16:35

سلام ساره جان
دعا میکنم خانوم خونه ای باشی که از بودن توش نهایت لذت را ببری و لحظه شماری کنی برای رسیدن بهش و هیچوقت هیچ جا برای امنیت اون خونه را نداشته باشه
ما هم بهت افتخار میکنیم
کاش هرچه زودتر بیای و از خوشیهای بی پایان بنویسی

سلام عزیزم ممنونم تیله جانم . نمیدونم شاید هیچ وقت چنین روزی نیاد . سعی میکنم خوب بشم چاره ای ندارم .

فرساد یکشنبه 13 خرداد 1397 ساعت 13:11

سلام دوست پرتلاش
گرمای هوا، فعالیت زیاد، خستگی و... همه درسته
اما احساس خوب داشتن به خونه یک مهارت
شاید باید مثل خوش خط نوشتن و طراحی کردن، این حس خوب داشتن به خونه را تمرین کنید
حس خوب داشتن به خونه و آدم هاش، به وسایلش
خوب ببین و لذت بردن با دلخوشی های کوچیک تمرین کن
شما توانایی های زیادی داری، حتما توی اینکار موفق میشی
برای آدمی که امید داره و قرار هست آینده فرد موفقی بشه، تمرین این مهارت لازمه

سلام خوبید . حرف تون جالب بود و تازه . اما خیلی سخته. ولی بش فکر میکنم بهرحال راه دیگه ای نیس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد