خواب های چرررررت

نمیدونم چرا دیشب تا این حد خواب بد دیدم . باورتون نمیشه یعنی انگار جشنواره مصیبت ها بود . خواب دیدم شب رفتم حمام ، آخه من تاریکی هوا نمیرم حمام دست خودم نیس میترسم . بعد یه بچه دیدم تو حمام فکر کردم جنه، نعوذبالله، افتادم به جون کتکش زدم و دلم براش سوخته . چرررررت

خواب جنگ ، خواب برف و تگرگ های چند کیلویی،  خواب دیدم یه بچه دارم ، چقدر هم جون میدادم براش . جنگ بود و من نگران بودم از خودم جداش کنم . اصلا یه وضعی. 

خدا بخیر کنه . صدقه کنار گذاشتم.  اصلا تا صبح راحت نخوابیدم . تا سحر که نماز خوندم و به زور خوابم برد و برق هم از 6 رفت و به جون کندنی ساعت 8 از جام بلند شدم و آمار برق باشگاه رو گرفتم و رفتم . اونجا حالم بهتر شد .

نیاز داشتم به انرژی مثبت اون کلاس . میخواستم برای یه عزیز بفرستم   باید خوب میبودم. 

از ته ته ته دلم دعا میکنم غصه به دل هیچ کدوم تون نباشه . به هرچی خیرتون هست برسید .

نظرات 6 + ارسال نظر
مهدیه چهارشنبه 9 خرداد 1397 ساعت 14:23

اصلا نگران این کابوس ها نباش. من هرشب کلی کابوس میبینم . بهش عادت کردم. اینهمه تعبیر از کابوس ها خیلی جنبه علمی نداره. داروها ، خستگی، استرس، مشغله های ذهنی، میتونن باعث کابوس بشن. همه رو فراموش کن.

بله میدونم آشفتگی ذهنی باعث این خواب ها میشه . نه اصلا دنبال تعبیر نیستم و بشون فکر نمیکنم دیگه

زهرا چهارشنبه 9 خرداد 1397 ساعت 10:57 http://khunamun.com

سلام عزیزم.
خیلی وقته برات کامنت نگذاشتم. نگو بی معرفته واقعا فرصت نمی‌کنم.
خیره. منم دقیقا دو شبه خواب آشفته میبینم. خیره انشاءلله بخاطر دلمشغولی هاست.
راستی من شماره ای ازت دریافت نکردم. یه وقتی اگر گذاشتی برام نیومده چیزی.
باز نگی زهرا چرا پیام بهم نداده.

سلام خوبی میدونم گرفتاری عزیزم مشکلی نیس. انشاءالله خیر باشه . اتفاقا من با اینکه ترجیح میدادم رابطه مون مجازی بمونه اما دلم نیومد که بت شماره ندم . برات گذاشتم و این مدت تعجب کردم که چطور پیام ندادی گفتم شاید فرصت درستی نداشته یا خودشم برای حقیقی کردن رابطه شک داره . تعجب میکنم چطور دستت نرسیده . بهرحال حتما مصلحتی بوده .

ریحانه چهارشنبه 9 خرداد 1397 ساعت 05:03

من وقتی سردیم میشه خواب بدددد میبینم. روزه بدنت رو ضعیف کرده و قندت تو خواب افتاده.

واقعا؟
اما من شیرینی جات میخورم تا حدی . یعنی بازم ممکنه قندم افتاده باشه ؟ مرسی

زینب چهارشنبه 9 خرداد 1397 ساعت 01:09

خیره عزیزم. خواب خیلی مشوش باشه تعبیر نداره ولی من تو یه سایت روانشناسی خوندم یه بار که بچه توی خواب یعنی خودت. شاید این که کتکش زدی یعنی خودتو دوست نداری

نمیدونم والا چی بگم. من اینقدر عصبی شدم از اون همه خواب بد که اصلا دلم نخواست دنبال تعبیرشون باشم . به هر حال چه خیر باشه چه شر کاری از من ساخته نیس.

تیلوتیلو سه‌شنبه 8 خرداد 1397 ساعت 16:41 http://meslehichkass.blogsky.com/

این خوابهای آشفته ماله فشارهای روانی و جسمی در روز هستند... روزه داری بهت خیلی فشار آورده... خیلی قوی هستی دختر که با روزه داری باز هم کلاسهای ورزشیت را ادامه میدی... من بهت افتخار میکنم

آره آشفتگی های ذهنی که خیلی زیاده . من همیشه برنامه زندگی م رو روال حتی گاهی دلم بخواد عوضش کنم نمیتونم . دیگه به این ریتم زندگی عادت کردم. ماه رمضان هم هیچ فعالیتی رو عقب نمیندازم. تو به من لطف داری تیله قشنگم

آ . د . م سه‌شنبه 8 خرداد 1397 ساعت 13:16 http://1adam.blogsky.com

بخشی از علل خوابهای بد، بالا رفتن سودا در بدن است

اتفاقا مزاجم صفرا هست . کاش بیشتر راهنمایی میکردید. ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد