بازم روزمره

این هفته همونطور که گفته بودم یوگا نرفتم که ترجمه کنم . خدا رو شکر امروز ظهر تونستم تمومش کنم . اما خستگی تمام وجودم رو گرفته . همش حس ضعف و خستگی و خواب آلودگی دارم .

نقاشی اصلا نکردم تا همین یه ساعت قبل کلاسم تو آموزشگاه. 

تعیین سطح بچه‌ها تو زبانکده با منه . امروز به مدیر داخلی مون گفتم چون میام از محیط کلاس و کولر استفاده میکنم هزینه این یه ماه تعیین سطح رو برام حساب نکنن.  نمیخوام مدیون بشم .

طرحی که تو دستمه خیلی پر کاره اما خیلی قشنگه.  زیاد روش وقت نکردم کار کنم اما در همون حد هم لذت بخش بود . استادم هم این کارو دوس داره و هیجان زده ست ببینه تا آخرش چی میشه .

اگه تو خونه بودن اذیتم نمیکرد دلم میخواست یه مدت حداقل همین ماه رمضان یوگا نرم . راستش مثل قبل باش ارتباط برقرار نمیکنم اما بودن تو جمع بچه‌ها حالم رو خوب میکنه و بیشتر بخاطر همین میرم . کمی بی نظمی مربی و زیاد حرف زدنش از کلاس خسته م میکنه . و میدونم که تو خونه موندن بیشتر و بیشتر خسته م میکنه به هزار دلیل.  ولی دلم میخواست جور دیگه ای بود که هرکار رو به اجبار انجام ندم . گاهی هم خودمو آزاد و رها بذارم . به بدنم استراحت بدم . بیچاره بدنم صبح تا شب تن به کارایی میده که همه شون اجباری هستن . از هیچی استراحت نداره . مرخصی نداره .

قدر داشته هاتون رو بدونید دوستان عزیزم.

نظرات 4 + ارسال نظر
تیلوتیلو شنبه 5 خرداد 1397 ساعت 12:36 http://meslehichkass.blogsky.com/

چقدر خوشحالم که از نقاشی لذت میبری و پیگیری
کلاس ورزشت را عوض کن
نه که دیگه نری
اما یه رشته دیگه برو ... شاید از اونم انرژیهای خوب گرفتی و اینکه مربی جدید حالت را بهتر کرد

ممنونم. آخه من فقط میخوام یوگا برم . مربی مون خداییش بهترین مربی شهر . اما خب یه سری ایرادات داره که گاهی غیرقابل تحمل میشه .

ریحانه پنج‌شنبه 3 خرداد 1397 ساعت 21:11

تو رو به پیشرفتی. پس قطعا درآمدت هم پیشرفت خواهد کرد. باید چشماتو باز کنی و کارهای پر سود از لحاظ مالی ( که جایگاهشم خوب باشه. نه مثل اون موسسه که اذیت میشدی) را انتخاب کنی. البته خوب هر موسسه جدید سختی هایی داره. به نظرم اگر پیشنهاد هایی بهت میشه، برو. یک سال کار کن. بعد بگو نه. هر جایی اولش سخته و آدم تا یک ماه (یا حتی بیشتر) میگه وااای همون جا قبلی بهتر بود.

نقاشی هات رو هم گالری کن. انشاالله خوب فروش بره.
خلاصه زندگی درست میشه. انشاالله. به هم دعا میکنیم و هوای هم رو داریم. پس حتما درست میشه

ریحانه جون ممنونم که اینقدر سعی میکنی کمکم کنی . من به همه گزینه ها فکر میکنم . حتی کارای نقاشی م تو پیج برا فروش هست ولی خب اول راهم خبری نیست و نمیشه خیلی توقع داشت . به گزینه های دیگه هم فکر میکنم اما هنوز نتونستم دست به کار بشم . ممنون از دعاهات منم دعات میکنم عزیزم

ریحانه چهارشنبه 2 خرداد 1397 ساعت 21:54

ایشالله کم کم پولات جمع میشه و یه خونه برا خودت میخری

وای چه رویای شیرینی . مرسی . ولی با این چندرغاز درآمد فکر نکنم شدنی باشه . هنر کنم ده سال دیگه بتونم یه ماشین بخرم

فرساد چهارشنبه 2 خرداد 1397 ساعت 20:23

سلام دوست پرکار، آفرین به شما که همچنان پرتلاش و مفید هستی
هربار وبلاگ شما را میخونم زندگی مفید شما را تحسین میکنم
شما وقتی هرروز کار میکنید، وقسمت بزرگی إز زمانتون را به خدمت به دیگران تخصیص میدهید
خستگی شما ارزشمند، فقط کافیه خودت ایمان داشته باشی که إنسان بسیار مفیدی هستید

ممنونم آقا فرساد لطف دارید . مدتیه نبودید. گفتم شاید انرژی های منفی م فراری تون کرده . آخه سال جدید رو خوب شروع نکردم و پست های عیدم منفی بودن . بهرحال خیلی ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد