روزمره

روزه دیروز گذر از سردرد سمت چپ و درد چشم چپم ، خیلی خوب بود از نوع حس معنوی ش . نه اینکه قرآنی خونده باشم یا نماز اضافه. ... از آنجایی که معمولا روزه داری خیلی به من سخت میگذره نمیتونم عباداتم رو بیشتر کنم اما سعی میکنم همون روزانه هام رو کیفی تر کنم . بهرحال راضی بودم نسبتا .

امروز نسبت به دیروز تا الان حالم خیلی خوب نبوده چون امروز از سمت راست سرم درد دارم . روزه که میگیرم کم حوصله تر میشم و بسیار گرمایی تر .

مشغول ترجمه هستم همچنان.  احتمال زیاد این هفته یوگا نرم که بتونم تا آخر هفته ترجمه تموم کنم . خوبیش اینه که یوگام ثبت نام جدیده و ناراحت شهریه داده شده و روزای نرفته نیستم . بلکه یه مقدار پول بیاد دستم .

ممنون از بابت راهنمایی هایی که در زمینه بیمه کردید.

براتون سلامتی آرزو میکنم. 

نظرات 6 + ارسال نظر
ریحانه یکشنبه 30 اردیبهشت 1397 ساعت 07:38

ای بابا. یعنی چی فقط دو ساعت چیز میخورم. مواظب خودت باش. هر زمانی هم احساس کردی داره بهت فشار میاد نگیر. تو وظایفت زیاده و خدا از هر کسی اندازه توانش انتظار داره. سالم بودن و توانا بودنت خیلی مهمه

ممنونم عزیزم. حرفات کاملا درسته . دلم نمیاد نگیرم . اما اینقدر کم میارم که توان بیشتر بیدار موندن رو ندارم . خوابم کم میشه خستگی م بیشتر . بهرحال هرطور شده باید یه ماه رو بگذرونم. هرجا دیدم خیلی دیگه حالم بد میشه نمیگیرم

رابعه شنبه 29 اردیبهشت 1397 ساعت 13:50

سردرد روزه داری مال اب کم بدنه سعی کن افطار تا سحر جبرانش کنی با خوردن مایات و میوه سبزیجات

من خیلی بد خورم تو ماه رمضان. سعی میکنم البته آب بخورم اما بازم کمه . باورت میشه من فقط از دم اذان تا ساعت 10.30 اگه چیزی بخوام میخورم !؟ دیگه مسواک میکنم تا افطار بعدی . یعنی از 24 ساعت فقط دو ساعتی چیزی بخورم

طلوع ماه شنبه 29 اردیبهشت 1397 ساعت 13:38

انشالله که از پسش بربیای.
اینجا این چند روز خنک شده حسابی.
امیدوارم شهر شمام همینجوری باشه‌.
مواظب خودت باش.

ممنونم عزیزم بهترم . اتفاقا هوا هم خوبه یعنی مثل پارسال تو گرمای شدید نرفتیم هنوز .

تیلوتیلو شنبه 29 اردیبهشت 1397 ساعت 09:27 http://meslehichkass.blogsky.com/

ساره جان بیشتر مراقب سلامتیت باش
میدونی که روزه فقط برای کسانی واجب هست که آسیبی به سلامتیشون نرسه
باید مراقب باشی که خدای نکرده دچار مشکلی نشی

پرفسور خسته جمعه 28 اردیبهشت 1397 ساعت 18:04 http://porfossor.blogsky.com

خواهش می‌کنیم! امیدوارم سالم به روز آخر ماه رمضون برسین.

ممنونم آقای پرفسور

عابر جمعه 28 اردیبهشت 1397 ساعت 14:55

خدا قوت. قبول باشه انشالله

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد