بدون شرح

نظرات 8 + ارسال نظر
زهرا سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1397 ساعت 08:25

سلام
خیلی زیباست واقعا از دیدنش کیف کردم
عزیزم چرا یک پیج اینستاگرام درست نمی کنی؟
مخصوصا نقاشی هات، فقط عکس کارات رو بذار توو پیج. ایشالله کم کم سفارش هم می تونی بگیری

سلام زهرا جان خوبی . خیلی ممنون عزیزم. اتفاقا گذاشتم تو پیج ... تا ببینم چی میشه

دایان سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1397 ساعت 02:08

عالی عالی...لذت بردم

بسیار سپاسگزارم

بهار از کویر دوشنبه 24 اردیبهشت 1397 ساعت 22:35

خیلی زیباست عزیزم تو ماه رمضان ادم این عکس ونگاه کنه تشنگیش رفع میشه

واقعا ؟؟؟چه خوبه اگه واقعا این حس رو برات ایجاد کنه بهار جان
ممنونم عزیزم

تیلوتیلو دوشنبه 24 اردیبهشت 1397 ساعت 17:30 http://meslehichkass.blogsky.com/

اینقدر زیبا کشیدی این طرح را که من اگه عکس هم میگرفتم به این خوبی در نمیامد... حرف نداری

مرسی عزیزم چشمات قشنگ میبینه

تیلوتیلو دوشنبه 24 اردیبهشت 1397 ساعت 17:29 http://meslehichkass.blogsky.com/

ساره جان من همیشه به مهربانی و فداکاری تو غبطه میخورم
دختر تو اینقدر بینظیر و مهربانی که هرجایی اسمی از مهربانی میاد یاد تو می افتم
ماه رمضان فقط بهانه س... خدا در قلب ماها باید روشن و حاضر باشه
معلومه که با اینهمه کاری که تو انجام میدی و اینهمه از خودگذشتی و اینکه به فکر خودت نیستی ماه رمضان خیلی بهت سخت میگذره و ذوقی باقی نمیماند
ایمان خیلی خیلی قوی هست... ایمانی که قلبت را روشن میکنه
به دستای مهربونت قوت میده
و همیشه در رفتارت هویداست
باور کن من هربار اسمت را میبینم که بهم سر زدی و پیام دادی چشمام روشن میشه

تیلوی عزیزم من لایق این همه تعریف نیستم . چون میدونم بدی هایی دارم . نمیدونم چطور تشکر کنم ازت . مرسی که اییین همه به من محبت داری و منو قبول داری عزیزم الهی همیشه چشمات پر نور و روشن باشه و دلت شاد

ریحانه دوشنبه 24 اردیبهشت 1397 ساعت 12:39

داشتم فکر میکردم چندبار آب از بطری ریختی تو لیوان و با دفت نگاه کردی تا تونستی چنین تصویر دقیقی بکشی.
نمیدونم از قصد کردی یا فقط اثر نگاه کردن هست. اینکه ابی که از بطری میاد بیرون به سمت چپ انحراف داره و اشوب های توی لیوان هم به سمت چپ انحراف داره.
از دید یک فیزیک پیشه، باید بگم کارت حرف نداشت. یا خیلی عالی نگاه کردی و یا اینکه آگاهانه فیزیک مسیله را هم رعایت کردی. در هر رو حالت واقعا دمت گرم.

تو چقدر خوب دیدی و چقدر خوب توصیف کردی واقعا لذت بردم خانم فیزیک خوان. حتی نمیدونم چه مقطع و چه سنی هستی عزیزم. اما من اینو از یه طرحی که استادم داده کشیدم.

طلوع ماه دوشنبه 24 اردیبهشت 1397 ساعت 10:05


عالی.مثل همیشه.

مرسی عزیزم

عابر یکشنبه 23 اردیبهشت 1397 ساعت 23:28

از عالی هم عالی تر.

ممنون عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد