بیش حسی بویایی

امروز گلاب به روتو یه حالت تهوع خفیف داشتم اول صبح. و از اون حالهای خیلی بدی که از هر نوع بویی بدم میاد . از بوی غذا گرفته تا حتی بوی عطر مورد علاقه م . یعنی تا همین الان هم دارم از بوی خودم و بوهای اطرافم اذیت میشم . صبح رفتم حموم و تمیز هستم . چند سال پیش به مدت تقریبا سه ماه اینجور شده بودم . خیییییییییییییییییییییلی حال بدی بود . نمیدونستم هم دلیلش چیه . دکتر هم تشخیص درستی نداد . گفتن شاید مشکل صفرا داری آزمایش دادم و هیچ مشکلی معلوم نشد . خیلی اذیت شدم . مثلا داشتم سر کلاس درس میدادم یا با یکی حرف میزدم یه دفعه حالت تهوع و طعم آهن تو وجودم حس میکردم . امروز هم کلافه شدم . مرطوب کننده همیشگی و مام و همه اینا داره اذیتم میکنه . به زور بوی غذا رو تحمل  کردم . فکر کنم بهتر باشه باز برم حمام و دیگه چیزی نزنم تا ببینم بهتر میشم یا نه   .

هرچی گوگل کردم مقاله ای راجب این موضوع پیدا نکردم . فقط خوردم به یه مطلب کوتاه که اسمش بیش حسی بویایی بود که گفته میشه یه اختلال بویایی.  عارضه خاصی نداره و خیلی کوتاه تعریفش کرده . حالا اگه معکوس بود و حس نمیکردم مشکوک بود به عوارض آلزایمر و یه بیماری فراموشی دیگه که اسمش یادم رفت حالا .

آدم گاهی گیر یه چیزایی میفته که خودش توش میمونه آخه این دیگه چیه . یعنی من امروز از هر بویی متنفرم.  دلم میخواد بینی م کلا بندازم دور. 

خدا نصیب تون نکنه . خیلی بده. 

نظرات 1 + ارسال نظر
تیلوتیلو شنبه 15 اردیبهشت 1397 ساعت 09:42 http://meslehichkass.blogsky.com/

اخیش
عزیزم
الهی بلا ازت دور باشه
الهی همیشه شاد و خندون باشی
حس بویایی همونقدر که دوست داشتنی و نشاط آوره ... گاهی میتونه آزار دهنده و کسالت آور بشه

سلام عزیزم ممنون تو هم سلامت باشی دوست خوب من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد