اینم طرح ساعت استیل

نظرات 8 + ارسال نظر
ریحانه دوشنبه 10 اردیبهشت 1397 ساعت 15:46

جدا هرچقدر بیشتر دقت میکنم، بیشتر لذت میبرم. به نظرم حجم کار یا بزرگی و کوچکی کار توی نقاشی مهم نیست. مهم پرداختن به ریزه کاری هاست.
مثلا این یه نقاشی از یه ساعت هست. ولی اونقدر ریزه کاری هاش زیاد و قشنگه که ادم سیر نمیشه از دیدنش.
میتونست نقاشی یه ساعت و اتاق و منظره و ... باشه (منظورم یه منظره شلوغ هست) بدون ریزه کاری. اون وقت یه نگاه میکردی و رد میشدی. اصلا به این اندازه لذت نداشت.

پرداختن به ریزه کاری ها تو نقاشی خیلی خیلی مهمه. اصلا تفاوت عکس با نقاشی تو همینه. من میتونم به بهترین دوربین یه عکس از یه ساعت استیل بگیرم و با بهترین پرینتر پرینت کنم. ولی توی عکس ریزه کاری ها واضح نیستن. ریزه کاری هایی مثل تصویر اشیا روی استیل ساعت. نقاشیت فوق العادست.
از ریزه کاری هاش واقعا لذت بردم.

ریحانه عزیزم عزیزم عزیزم نمیدونم چطور تشکر کنم ازت. خیلی ممنون بابت این همه انرژی مثبت. چشمات زیباست که زیبایی ها رو میبینه.
کاملا درسته حرفات . اتفاقا استادم از این همه ریزبینی و دقت نگاهم خیلی ذوق کرد . و گفت خیلی خوبه که تو همه جزئیات رو دیدی و اعمال کردی . شاید کار بقیه بچه‌ها هم خیلی خوب بود ولی تفاوت اصلی کار من یا اونا همین جزئیات بود .

طلوع ماه یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 ساعت 11:55

خیلی قشنگه.آفرین.کیف کردم.

مرسیییی عزیزم

پرنده گولو یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 ساعت 11:27

آفرین
معرکه است!
واقعا معرکه است
خسته نباشی

ممنونم پرنده جان

بهار شنبه 8 اردیبهشت 1397 ساعت 23:03

واقعا زیباست.شما خیلی با استعدادین.حتما ادامه بدین

ممنون خانمی . بله انشاءالله ادامه میدم

ریحانه شنبه 8 اردیبهشت 1397 ساعت 20:14

اوووه مای گاااد.
من واقعا زبانم قاصره در گفتن زیباییش و تشویقت.

دمت گرم. اینده از ان تو هست‌

ممنونم ریحانه جان. سپاسگزارم

عابر شنبه 8 اردیبهشت 1397 ساعت 18:46

کاش میشد ایستاد و برات ایستاده کف زد و تو می دیدی. خیللللللی عالیه به نظرم با این همه استعداد بتونی خودت هم جز آموزش دهنده ها باشی به زودی . آفرین . دست مریزاد.

وااای عابر عزیزم ممنونم نمیدونم چطور تشکر کنم . کف زدن شما برام افتخار

لیلا شنبه 8 اردیبهشت 1397 ساعت 16:48

چقدر عالی کشیدی

ممنونم لیلای عزیز

تیلوتیلو شنبه 8 اردیبهشت 1397 ساعت 13:16 http://meslehichkass.blogsky.com/

وای
چقدر زیبا
چقدر ریزه کاری داره
چقدر هنرمندانه
باورشم ساده نیست

مرسی عزیزم باورت نمیشه من ظهرها عادت دادم حداقل یه چرت بزنم . اونقدر روزای شنبه پر از هیجانم که خوابم نمیبره. حتی کمی سردرد هم دارم اما حالم خیلی خوبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد