ذوق اندر ذوق

دیروز تو کلاس نقاشی ترکوندم ...

کلی کار برده بودم و استادم چقدر ذوق کرد و از همه کارا خیلی راضی بود . گفت کارات در حدیه که من دارم دنبال ایراد و اشکال توشون میگردم. استادم گفت من اینقدر قشنگم یا تو اینقدر خوب کشیدی !!! یاد کامنت دوست گلم ریحانه افتادم.  گفتم وای یعنی اینقدر خوب شدن گفت عالی کشیدی. 

منم داشتم ذوق مرگ میشدم از اون همه تعریف جلو بچه‌ها. 

چون این یوگا نداشتم تونستم کلی از وقتم استفاده کنم . و کلی کار ببرم و چقدر لذت بردم .

از امروز یوگا شروع شد . باید باز بیفتم تو دور تند و مدیریت زمان که بتونم کارام برای این شنبه هم آماده کنم .

کلاسای زبانکده داره کم کم تشکیل میشه و خیلی خوشحالم که با درآمد کمم کلی عزت و احترام دارم . شاید تجربه و درس این زبانکده جدید این بود که بیشتر قدر محیط کار فعلی م رو بدونم و انرژی بیشتری براش بذارم چون داره بم انرژی مثبت میده . حتی روزایی که ساعت اول کلاس ندارم میرم اونجا و با هماهنگی دفتردار میشینم تو کلاس نقاشی میکنم که وقتم هدر نره و بسیار سپاسگزار این محبت شون هستم . بعد عید که رفتم کلاس  دو تا ماگ هدیه دادم به دفتردارامون و چقدر ذوق زده شدن و تشکر کردن.  خودمم لذت بردم. 

باید بیشتر چشمام را به زیبایی های کوچیک اطرافم باز کنم.


نظرات 3 + ارسال نظر
زینب چهارشنبه 5 اردیبهشت 1397 ساعت 20:20

والا به نظر منم عالی کشیدی. استعدادت محشره وگرنه تو این مدت کم آموزش که معجزه نمی کنه.
به نظر منم حتما سفارش قبول کن. انشاءالله سبب خیر باشه برات.

مرسی عزیزم. نظر لطفت. اگه سفارشی باشه حتما میگیرم. اتفاقا یه هفته پیش یکی اومد دایرکت سوال پرسید راجب هزینه و کار . اما فعلا سفارشی ندارم . ولی خب در همین حد هم ذوق داشت برام که کارام قابل توجه دیگران میشن

ریحانه دوشنبه 3 اردیبهشت 1397 ساعت 01:04

تبریک بهت میگم دختر. کم کم باید سفارش تابلو نقاشی بهت بدیما

ممنون ریحانه جووون. من درخدمتم باعث افتخاره

تیلوتیلو یکشنبه 2 اردیبهشت 1397 ساعت 16:17 http://meslehichkass.blogsky.com/

تو در اطراف خودت هاله ای از مهربونی داری
کارای نقاشیتم که عین خودت بینظیرن
هنرمندجان ازت انرژی میگیرم

مرسیییی عزیزم مااااچ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد