جودی پرشور

تونستم 8 تا طرح تا الان بکشم.  با اینکه واقعا این هفته نمیدونم چرا بی میل بودم برای نقاشی.  شاید دلم کمی رنگ میخواست تا سیاهی قلم . اما نخواستم دست به رنگ بشم که بتونم طراحی ها آماده کنم . دو تای آخر رو امروز کشیدم ولی حسم خیلی فرق داشت و با میل و علاقه کشیدم. 

واقعا ما آدما چه جوری هستیم.  اصلا حالمون دست مون نیس برا خودش جولوون میده.  شنبه که تعطیله و تا یه روز جایگزین شنبه رو اوکی کنیم بازم وقت دارم نقاشی کنم .

دیروز به دو تا دفتردار تو زبانکده قبلیم دو تا ماگ هدیه دادم . چون دوسشون دارم و همیشه شرایطم رو درک کردن و بام همراهی کردن . خیلی سورپرایز شدن و تعجب کردن.  راستش دادن هدیه های بی مناسبت خیلی به دلم مزه میده و از خوشحالی شون لذت بردم .

امروز چند قسمت از جودی ابوت رو که داداشم دانلود کرده که با هم ببینیم نگاه کردیم.  وای که چقدر این دختر پر از شور و هیجان.  کلی باش خندیدم و شادمون کرد .

از کوچکترین اتفاق بزرگترین شادی رو ایجاد میکنه.  همه لحظاتش پر از شور.  کاش منم یاد بگیرم که تو  روتین زندگی غرق نشم و حالم رو همچون رود روون جاری و پر شور کنم .

جودی رو خیلی دوس دارم و زندگی رو بیشتر میفهمم وقتی میبینم که از همه چیز لذت میبره و قدردان همه اتفاقات و داشته های زندگیشه. 

یوگا از اول اردیبهشت قراره شروع بشه و هزینه ش 15 تومن اضافه شده . یعنی ماهی 70 تومن شده .

کلاسهای زبان هم یکی درحال اتمام و یکی درحال شروع هستن و فعلا نظم خاصی ندارن. 


پ . ن . یه پیرهن اتو نکرده داشت کسی نبود براش اتو کنه . آخه اتو کردن لباس ایشون و پسرها هم وظیفه منه . من اتوش کردم.  به در گفته ممنون. اما کلی عیب و ایراد گرفته . هی از کمد درش میاره میگه اینو میگن اتووووو؟ ؟؟

خدای من این دیگه کیییه.  بگو دست درد نکنه . بگو لطف کردی نمیتونی! !!!

خدایا ....

من ناراحت نشدم . از کوزه همان برون تراود که در اوست.  جور دیگری ازش توقع نیس.

نظرات 1 + ارسال نظر
تیلوتیلو یکشنبه 26 فروردین 1397 ساعت 09:00 http://meslehichkass.blogsky.com/


گاهی حتی برای کارهایی که دوست داریم هم حس نداریم... امیدوارم از جودی هم شاد تر و پر انرژی تر باشی

شما به روی خودت نیار
غرغرهاش یعنی تشکر... بلد نیست با زبان دیگه ای بگه

ممنونم عزیزم. بش اهمیت نمیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد