روتین گونه

زبانکده محل کار جدیدم، همون سفیر ، پنجشنبه اردوی یه روزه گذاشته 7 صبح تا 10 شب که به شهر میرسن. قراره برن دزفول .  دوس دارم برم اما مهمترین دلیل عدم رضایت آقاست و بعد اینکه اون زبانکده من پنجشنبه کلاس دارم  . پس بشون گفتم نمیام .

بچه‌های یوگا هم فردا برنامه دورهمی تو پارک گذاشتن که بازم به همون دلایل مشابه نمیتونم برم . ناراحت نیستم . دیگه اینجور نرفتن ها برام تقریبا عادی شده .

فعلا صبح ها تو خونه م و دارم نقاشی میکنم . نمیدونم چرا حسم خیلی کم شده . راستش از کشیدن اشیا خیلی لذت نمیبرم.  ولی دارم تلاش میکنم که کارم رو بهتر و پیشرفته کنم .

بذارید اون ماشین که عید طراحی کردم براتون بذارم . استادم خیلی خوشش اومد البته ایراداتی هم داشت . ولی گفت با توجه به اینکه از صفر تا صد کار را تنها و بدون نظارت و کمک من انجام دادی کار خیییلی خوب دراومده.  استاد خیلی اهل تعریف کردن نیس مگر واقعا کار عالی بشه .


نظرات 6 + ارسال نظر
رابعه شنبه 25 فروردین 1397 ساعت 21:26

عالیه عالی من نقاشی تا رنگ و رغن تابلوهام تو خونه زدم درو دیوار

چه خوووب. ولی من هنوز تابلو رنگ روغنم مونده خونه دوستم . نه فروش رفت و نه تونستم بیارم بزنم به دیوار لذتش ببرم.

ریحانه چهارشنبه 22 فروردین 1397 ساعت 19:36

اقا من زبانم قاصره در تعریف کردن از نقاشیت. عالیه. یعنی عالیه. یعنی ادامه بده و برو ایتالیا برا ادامه کار نقاشی

حتما ادامه بده. حتماااا


وای خدای من ریحانه ایتااااالیا
مرسی از این همه انرژی مثبت

زینب سه‌شنبه 21 فروردین 1397 ساعت 19:13

خیلی خوب کشیدی...واقعا عالیه.

نمیشه به بهانه ادامه تحصیلی چیزی یه مدت بری یه شهر دیگه؟ یکم اینطوری نفس بکشی.
اینطور که فهمیدم یه خواهر و برادر داری که مراقبت نیاز دارن ولی نمیشه که تو پاسوزبشی.

نه عزیزم نمیشه برم متاسفانه. بله یه خواهر برادر دارم که نمیتونم تنهاشون بذارم

زهرا سه‌شنبه 21 فروردین 1397 ساعت 12:43

به نظرم خیلی عالی هست آفرین.
یه کم با اطرافیان صحبت کن و اون اردوی یه روزه رو برو خیلی برای روحیت خوبه. تو که خواهر برادر شهرهای اطراف داری. هماهنگ کن که مثلا یه روزه داری میری خونه اونها.
نگران کلاس هم نباش جبرانیش رو میذاری

مرسی زهرا جان . جایگزین کردن که مشکلی نیس. اما آقا تا 10 شب اهل خونه رو دیوونه میکنه منم همش بخوام نگران باشم و استرس بگیرم که بم خوش نمیگذره. رفتن خونه خواهر برادر به بهانه اردو ریسک داره خدایی نکرده اتفاقی بیفته خیلی بد میشه . ایشالا فرصت های بعدی جور بشه میرم

تیلوتیلو سه‌شنبه 21 فروردین 1397 ساعت 10:08 http://meslehichkass.blogsky.com/

سلام دوست جون
واقعیت زندگی همه مون همینه
هرجایی که دعوت میشیم و یا دلمون میخواد که نمیتونیم بریم
حالا به هردلیلی
شما هم دلایل ناخوشاید را زیاد پررنگ نکن که خودت اذیت نشی
به خودت بگو بهرحال توی اون زبانکده روز کاریم هست و من مسئولم و نمیتونم برم....

در مورد نقاشیت هم
خیلی خوشگله
استاد بایدم ازت تعریف کنه

بله تیلو جان من خودم پذیرفتم و ناراحت نیستم . ممنون چشمات قشنگ میبینه

عابر سه‌شنبه 21 فروردین 1397 ساعت 08:10

انصافا هم خیللللی خوب کشیدی.آفرین

ممنون عابر عزیز من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد