خوانندگان خاموش

رابعه ، ریحانه ، زینب ،عابر ، نرگس ، هدی و مهدیه عزیزم میخواستم یه تشکر ویژه و خیلی خیلی خاص از ته قلبم تقدیم تون کنم . تقدیم دل بزرگ تون ...

مرسی از اینکه همیشه همراهم هستید .

بخدا شرمنده محبت هاتون و صبرتون تو دوستی با خودم هستم . از اینکه اینقدر تحملم میکنید.

ملامتم نمیکنید. ..

شاید گاهی براتون خسته کننده بشم منو ببخشید طوری شدم که همش دلم میخواد اینجا بیام حرف بزنم .

الهی هرچی میخواید به بهترین شکل براتون پیش بیاد .

مینا ، طلوع ، زهرا و تیلوی عزیز از شما هم که روشن هستید ممنونم  الهی همیشه تو زندگی تون روشن و پر نور باشید .

نظرات 7 + ارسال نظر
رابعه چهارشنبه 15 فروردین 1397 ساعت 08:37

ریحانه چهارشنبه 15 فروردین 1397 ساعت 01:56

این حرفا چیه بابا.
زندگیه دیگه! میگذره. باید کمک هم کنیم که خوب بگذره.

برات بهترین ها را ارزو دارم

اقا نقاشی بزار. از موسسه حرف بزن. راستی یه سایت ترجمه انلاین هم هست. میتونی اونجا هم کار کنی. انلاین هم هست و راحت از تو خونه یا سر کار، کار میکنی براشون. زمانش را هم خودت تعیین میکنی.

ریحانه عزیزم این سایت رو آدرسش بم بده چکش کنم . مرسی دوست من

مهدیه چهارشنبه 15 فروردین 1397 ساعت 00:15

ای کاش میتونستم کاری برات انجام بدم. اینو بدون که در خونه من همیشه برات بازه. رو من حساب کن.


وای مهدیه نمیدونی چقدر کامنتت خوشحالم کرد عزیزم.
خدا رو شکر میکنم که شما رو دارم . خیلی ازت ممنونم. راستی خونه ت کجاست. فقط کنجکاو شدم عزیزم. من کم سعادتم که خدمت برسم

نرگس سه‌شنبه 14 فروردین 1397 ساعت 16:41

خیلی برات پیش امام رضا دعا کردم. الهی گره از کارت باز بشه.

نمیدونم با چه زبونی تشکر کنم عزیزم یه دنیا ممنونم

طلوع ماه سه‌شنبه 14 فروردین 1397 ساعت 08:57

Hoda سه‌شنبه 14 فروردین 1397 ساعت 05:20

امیدوارم بهترین ها در انتظارت باشه عزیزم.
❤️

مرسی هدی جان

عابر دوشنبه 13 فروردین 1397 ساعت 15:19

الهی که دعات تو کائنات بپیچه و انعکاسش رو تو زندگی خودت ببینی دختر خوب. کاری نکردم برات . جز دعا که امیدوارم اثر کنه.

ممنونم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد