نفرت دارم ....

مردی که حسادت میکنه به کفش و مانتویی که از درآمدم خریدم . مردی که نفرینم میکنه و میگه آرزومه نبینمت.  مردی که منو میکنه تو لجن و درمیاره مرد نیس غریبه ست . مردی که محبت پدری به دخترش نداره . دختری که هییییییچ زحمت و ضرری براش نداشته و نداره . مردی که به اجبار تورو زیر سقفش نگه داشته و یه لقمه نون با منت بت میده ، و از ترس ملامت دیگران منو از خونه ننداخته بیرون از هر دشمنی دشمن تره . مردی که به ته سال و اول سالت رحم نکنه ظالمه. 

ملامت هیچ کس رو نمیپذیرم چون هیچ کس جای من نیس . داغونم کرده ...

دلم نمیخواست فروردین م رو با پست تلخ شروع کنم اما اون همه لحظات زندگی م رو به گند کشیده .

و خدایی که نیس ...

مردی که هییییییچ وقت پدر نبود .... نمیخوامش. . 

و هزار بغض و نفرین و کینه ای که از اول سال بوسیله اون دلم رو پر کرد و چششم رو خیس .

به قول یکی از دوستام خدایا خودت ظهور کن ...


نظرات 3 + ارسال نظر
مهدیه دوشنبه 6 فروردین 1397 ساعت 17:26

چقدر ناراحت شدم. همیشه وقتی از رفتارهای پدرت مینویسی قلبم به درد میاد. کاش میتونستی جدا زندگی کنی.

باورتون نمیشه که چقدر حس بدبختی دارم . کامنت هاتون حالم رو بهتر میکنه .

طلوع ماه دوشنبه 6 فروردین 1397 ساعت 13:35

عزیزم
فقط دعا میکنم دلت آروم بشه...

ممنونم

یه پدر دوشنبه 6 فروردین 1397 ساعت 12:01

سلام
عیدت مبارک
معلومه حسابی دلت شکسته... کمی آروم بگیر.
فقط یه چیری رو بدون: هیچ پدری به بچه اش حسودی نمی کنه و بدش رو نمی خواد. هیچ پدری...
نسل امروز کمی کم ظرفیت هستند و نازپرورده. قبول کن. شاید پدر از نوع مانتو ات ناراحت شده، مثلا شاید زیبایی مانتو نظرت رو گرفته ولی شاید ( فرض می کنیم) سبک و جلف بودنش به چشم ات نیومده. جوونیه خوب. بزرگترها دوره جوونیشون رد شده و جوونی های خودشون فراموششون شده... خیلی جدی نگیر. به هر اندازه که به خودت حق می دی به اونا هم حق بده. پدر برای سعادت بچه اش ( بخصوص اگه دختر باشه که ناز باباس) جونش رو هم می ده... برو کمی خودتو واسش لوس کن... نتیجه شو می بینی.

سلام بر آقای پدر که حس پدرانه تون تو کلماتتون معلومه. ولی احتمالا تازه خواننده من شدید .
من اصلا جلف پوش و سبک سر پسند نیستم . من خیلی محدود و سربسته زندگی میکنم . این مرد که شما داری ازش دفاع میکنی هیچ مهری به من نداشته . هیچ پول تو جیبی به من نداده . کجا حق پدری ش رو ادا کرده . کی فهمید دخترش چه غصه و چه کمبودی داره . کی پدری کرد . همش توهین کرد همش تحقیر کرد . میگه آرزومه نبینمت و همش نفرینم کرده . میگه بی شوهر . میگه زباله ای آشغالی.
وجودتون اینجا برام کلی ارزشمنده و براتون احترام قائل هستم چون مسلما همه پدرها مثل هم بد نیستن. اما از دل و روزگارم بپرسید بعد ازش دفاع کنید .
به من یه قرون نمیده ولی گیر میده چرا مانتو و کفش خریدی . اصلا حرف سر مدل مانتو نیس . حرف سر اینه که منو از همه خوشی های زندگی محروم کنه . بگو تو که یه ریال پول نمیدی به تو چه که من چی میخرم و چندتا مانتو دارم . آقای پدر میدونی مردی که من به اجبار کنارش زندگی میکنم حتی مجبورم کرده تو خونه روسری سر کنم . لطفا وقت کردید به پست های قبلی من هم رجوع کنید .
ممنون که اومدید
راستی من از نسل نازپرورده نیستم من متولد 1360 هستم با ظلم و کمبود 36 ساله شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد