تا هست خوشی نیست

از 28 اسفند تا همین امروز هرچی از دهنش دراومده چپ و راست بم گفته . توهینی نمونده که نکرده . یه حرفایی که هیچ جا نمیشه گفت و نوشت . حالم اصلا خوب نیست.  دلم میخواد برم گم شم . حیف که دو نفر آویزون گردنمه.  توان خودکشی هم ندارم .

به تفصیل نمیگم چی به چیه . ولی ثبت میکنم که دلیل برای تنفرهام داشته باشم .

نظرات 4 + ارسال نظر
نازلی چهارشنبه 15 فروردین 1397 ساعت 09:19 http://www.n-nikan.blogsky.com

خیلی ناراحت شدم این چند پست رو خوندم
بنظرم بهتره خیلی شفاف با اطرافیان صحبت کنید و بگید توان مسئولیت به این سنگینی رو ندارید و بهتره همه در گرفتن یک پرستار مشارکت کنن
دلیل نمیشه یک نفر صرف اینکه مجرده بخواد جور بقیه رو بکشه
مستقل شدن خیلی میتونه بهتون کمک کنه

خوش اومدی نازلی عزیز. اگه حرفی بزنم همه میگن چطور دلت میاد اینو بگی . اونا (منظورشون خواهر برادرمه) که دست خودشون نیس . یا میگن چرا منت میذاری . آرزومه مستقل بشم ...مرسی عزیزم

رابعه سه‌شنبه 7 فروردین 1397 ساعت 09:57

دل بکن و برو اون دوتام خدایی دارن برو که این مرد بفهمه بودنت چقدر خوب بوده.

رابعه عزیزم فعلا فقط دارم بش فکر میکنم اما هرطور فکر میکنم همه راهها به روم بسته ست

ریحانه دوشنبه 6 فروردین 1397 ساعت 03:05

ببین تو همه بار رو داری به دوش میکشی و این درست نیست. میدونی چرا بقیه کاری از دستشون بر نمیاد؟ چون میبینن تو داری انجام میدی.

حتی برا درد و دل هم شده همه اتفاق ها را برای خواهر یا برادرت که ازدواج کردن تعریف کن. همه را.

من تو شرایط مشابه بودم. از وقتی تعریف کردم انگار ذهن خودم بازتر شد و راهی پیدا شد.

عزیزم اونا کاملا از همه چی خبر دارن . من تعریف کردم براشون . اخلاق آقاشون هم میشناسن اما چون تو خونه نیستن مسئولیت مستقیمی ندارن و کار خاصی نمیکنن. هیچ کدوم حتی اونقدر شرایط شون عالی نیس که من برم پیش شون با خیال راحت زندگی کنم چه برسه به چیزای دیگه

ریحانه یکشنبه 5 فروردین 1397 ساعت 19:31

با خواهر بزرگترت که ازدواج کرده نمیتونی در میون بزاری. شاید اون بتونه کمکی کنه.
با بزرگتری چیزی.

نمیشه سکوت کرد و توی خودت خورد بشی.

حتما یه راهی پیدا کن. ولی در کل همیشه حواست باشه اون یه مریض روانی هست و اصلا نباید حرفهاش تو رو ناراحت کنه.

تو دوتا مریض را نگه داری نمیکنی. ۳ تا نگه داری میکنی. ۲ تا جسمی و یکی روحی.

و یک چیز دیگه. چرا خواهرت که ازدواج کرده یا افراد دیگه خانواده کمک برای نگه داری از اون ۲ خواهر برادری که الان توی خونه داری نمیکنن؟

به نظرم هدفت این باشه که قوی بشی که بتونی بری جایی کار پیدا کنی و مستقل شی. کاری که حقوقش کفاف یه زندگی مستاجری ساده را بده.

ریحانه جان دلم خون . بقیه چون تو خونه نیستن عملا کاری ازشون برنمیاد. خدا منو خلق کرده برای نگه داری نه برای زندگی کردن. ..
خیلی دارم به رفتن و نبودن فکر میکنم اما راهی پیدا نمیکنم . هرچی از دهنش دراومده گفته یه جواب که دادم کلی توهین پس داده تازه میگه بم سلام نکن دیگه جوابت هم نمیدم . هیچ کس نمیتونه برام کاری کنه . خدا هم تنهام گذاشته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد