شلوغ پلوغ

شنبه از کلاس برمیگشتم بازم خوردم زمین . دقت کردید من چقدر زمین میخورم واقعا چرا اینقدر هی پام پیچ میخوره و هی محکم رو پایی میافتم که خودش درد داره.  و هربار خدا رحم میکنه که نمیشکنم . مچ پایی که پیچ خورد درد میکنه و ساق اون پا کبود و متورم شده . فعلا تو حرکت و نماز خوندن خیلی راحت نیستم. 

یکشنبه بخاطر وضعیت پام و شروع خونه تکونی یوگا نرفتم .  خیلی هم کار خونه تکونی پیش نرفته هنوز .

امروز با داداشام که تو خونه هستن رفتیم آبادان که اونا لباس بخرن منم دنبال کفش بگردم . چقدر بازار شلوغ و رنگ رنگی داره این آبادان . تازه ما صبح رفتیم اگه عصر میرفتیم از شلوغی چیزی نمیدیدیم.  اونا لباس خریدن . منم با اینکه کلی مغازه رفتم کفش مورد نظرم پیدا نکردم.  یه وقت فکر نکنید من خیلی سخت پسندم ولی من کفش پاشنه یه تیکه فقط میپوشم که خیلی خیلی کم گیر میاد . ولی یه مانتو دیدم خوشم اومد و خریدم 70 تومن . طرح لی.  خیلی ازش خوشم اومد.  و دعا کردم به جون دوستی که فرصت خرید رو با دادن پول برا پیش آورد . خدا را شکر بدهی ندارم الان . کفش رو هم احتمالا اینترنتی سفارش میدم . کلی مدل قشنگ گیرم اومده اما قیمتها متاسفانه بالا ولی چاره ای نیست.  ناهار پیتزا خوردیم تو ماشین و برگشتیم.  ساعت 3 رسیدیم و من 4 رفتم آموزشگاه  . احتمال زیاد فردا هم باشگاه نمیرم . نقاشی هم اصلا نکردم .

راستی موهام رفتم آرایشگاه کوتاه کنم تا سرشانه.  آرایشگر قبول نکرد گفت حیف این موهات . یه چیز جالب گفت اگه موهام رو با قد بلندتری کوتاه کنم بین 600 تا 800 برای اکستنشن طبیعی فروش میره کلی خندیدم و بش گفتم به این موضوع فکر میکنم اما محال من موهام پسرونه کوتاه کنم . یه سال کوتاه نکردم تازه رسید پایین کمرم.  اما حالا سبک و راحت شدم .

کاش کارای خونه زود تموم بشه کلی کار مونده .


نظرات 3 + ارسال نظر
تیلوتیلو سه‌شنبه 22 اسفند 1396 ساعت 11:28 http://meslehichkass.blogsky.com/

همیشه به خرید و شادی باشی انشاله

مرسییییی

خواننده وبلاگ سه‌شنبه 22 اسفند 1396 ساعت 08:48

خواننده خاموش هستم کفش شما مناسب نیست برای همین این اتفاقات زیاد پیش میاد. توصیه من به شما استفاده از کفشاییه که مچ با رو حمایت میکنه و پاشنه بلندی هم نداره بیشتر مراقب خودت باش

سلام ممنونم. آره مخصوصا با این کفش چند بار تا حالا افتادم. با اینکه پاشنه ش به بلندی کفش های قبلی م اصلا نیس . یعنی راحته

مینا سه‌شنبه 22 اسفند 1396 ساعت 01:35

وای دوستم اینقدر شوکه شدم و برام جالب بود
که گفتی موهات تا پایین کمرته
کوتاه نکنی هااااااا
عاشق موی بلندو پرپشت ام
گیسوکمندجانمممممممم

سلام عزیزم خوبی. منم شوکه شدم اینجا کامنتت دیدم خیییییییلی ممنون عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد