بوم رنگ روغن

بچه‌ها بالاخره تابلو رنگ روغن م بعد از تقریبا 4 ماه تموم شد .

باید قابش بگیرم .

گذاشتمش برا فروش . استادم قیمت 300 رو براش تعیین کرده . خب اگه به خود خودم باشه نمیفروشمش چون اولین کار حرفه‌ای منه.  طرحش رو خیلی دوس دارم . کلی توش حس زندگی و شادی هست . دلم میخواست رو دیوار بزنمش هرکس بیاد ببینتش و از ذوق اون منم ذوق کنم .

اما و بخاطر اماهای بسیار ترجیح میدم فروش بره اینجوری خیالم آرومتره.  درسته که نه خرجش درمیاد و نه حتی سودی . اما ذوق فروش رفتنش هم کمتر از بودنش نیس .

راستش هنوز حتی نیاوردمش خونه . پیش کسی گذاشتم که برم قابش کنم بعد تا تکلیف فروشش مشخص بشه .

امیدوارم فروش بره . بهرحال همین 300 هم با حساب چیزی که یاد گرفتم از کار و لذتی که بردم دنیایی می ارزه.




نظرات 8 + ارسال نظر
ریحانه دوشنبه 14 اسفند 1396 ساعت 08:16

توی سایه ی ساختمون به نظرم باید بیشتر دقت کنی در نقاشی بعدیت. سایه در واقعیت اینقدر ناگهانی شروع نمیشه (مرز بین روشنی و سایه تو نقاشیت) و وقتی شروع شد هر چه قدر به سمت دیوار میری باید سایه تر (تاریک تر) بشه.

دمت گرم با نقاشیت

عزیزم ممنونم بابت دقت و راهنمایی ت . شاید این کار چون تحت نظر استادم و از روی مدل کشیده شده من به جزئیاتی که گفتی دقت نکردم. مرسی بارم عزیزم

ماه ترنج یکشنبه 13 اسفند 1396 ساعت 23:46 http://ilovelife.blogsky.com

wow!
عالیه عزیزم...
به عنوان اولین تابلو خیلییییییییییییی خوبهههههه
میخوای تبلیغ کنیم برات؟؟؟
انشاءالله به زودی میفروشیش

مرسییییی
بله تبلیغ کن چرا که نه . واقعا دوس دارم فروش بره .

فاطمه یکشنبه 13 اسفند 1396 ساعت 17:11

خیلی قشنگه به نظرم نفروشش.من خودم نقاشی رنگ وروغن میکشم ومیفروشم.بعضی تابلوهاموبرای پول فروختم وگفتم بعداکپیشومیکشم ولی هیچ وقت مثل تابلوی اصلش نشد.بذاربعدعروسیت بزن به دیوارخونت
تابلوهای بعدیتو بفروش.300برای این تابلوکمه.حداقل 600اونم چون کاراولته وگرنه که بیشتر

فاطمه جان خودم خیییییییلی دوسش دارم . مخصوصا که اولین کار حرفه‌ای منه. اگه جلو چشمم میشد که بمونه کلی لذت میبردم. باور کن 300 حتی هزینه اصلی من رو درنمیاره ولی بخاطر گیر خانواده مجبورم

یگانه یکشنبه 13 اسفند 1396 ساعت 17:07

واقعاً با استعدادی .خیلی زیباست .

ممنونم یگانه جان

تیلوتیلو شنبه 12 اسفند 1396 ساعت 10:22 http://meslehichkass.blogsky.com/

وای بینظیره
ادامه بده... بازم تابلو بکش... لذت ببر

ممنونم تیلو جونم

ریحانه شنبه 12 اسفند 1396 ساعت 10:06

بسیاااار عالی. محشررررر

مرسی ریحانه جونم

زینب جمعه 11 اسفند 1396 ساعت 22:07

اوووووووووووووه واقعا با استعدادی! فقط با یه دوره کلاس! واقعا باریکلا بهت دوستم.

ممنون دوست من

طلوع ماه جمعه 11 اسفند 1396 ساعت 18:37

وای عالیههههه
هزاران آفرین بهت

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد