جریان زندگی

امروز داره بارون میاد . خیلی خوشحالم کرد. رفته بودم باشگاه البته اگه تو خونه راحت بودم شاید نمیرفتم.  دلم خلسه و تنهایی و گوشه گیری میخواد . اما خب نمیشه دیگه زندگی جریان داره و آدم رو با خودش میبره. 

امروز حالم بهتره . همه فکر و ذهنم شده ایجاد فرصت برای طراحی کردن که به سختی جور میشه . رفتم تو کار آناتومی بدن خیلی خوووبه و دوسش دارم . همه هفته منتظر شنبه هستم که برسه و برم کلاس طراحی. 

ممنون از محبت همه تون .

نظرات 4 + ارسال نظر
طلوع ماه پنج‌شنبه 3 اسفند 1396 ساعت 14:39

عکس کارات رو بزار اینجا ما هم ببینیم.

سلام خوبی چشم . کار طرح خطی زیاد کشیدم اما ارزش نداره اینجا بذارم فقط کارایی که طراحی میکنم و سایه کار میشه یا حتی رنگ کردنی باشه حتما میذارم .

فرساد پنج‌شنبه 3 اسفند 1396 ساعت 10:03

این متنو یک جایی خوندم و مناسب دیدم به شما هدیه کنم:

در گذرگاه از جاده زندگی آموختم :

- که می توان به رفتن ادامه داد خیلی بعد از آن که تصور می کنی دیگر نمی توانی

- که گاهی حق داری عصبانی باشی اما حق نداری ظالم باشی

- که مدارک قاب شده نمی تواند از تو انسانی شایسته بسازد

- که اگر کسی آن گونه که تو می خواهی دوستت ندارد به این معنی نیست که در عشق او نقصی است

- که با دوست می توان در سکوت و بدون انجام هیچ کار مشخصی بهترین اوقات را داشت

- که بلوغ به تجربه های تو و درس هایی که از آن ها گرفتی مربوط است نه به سال های زندگی ات

- که زندگی ات می تواند در یک لحظه توسط مردمی که تو حتی نمی شناسی تغییر کند

ممنونم فرساد عزیز . برای همه حرفای قشنگ و همه جملاتی که باشون سعی میکنید حالم رو بهتر کنید .
ممنون که هستید.

صوفی پنج‌شنبه 3 اسفند 1396 ساعت 01:04

شاید بد نباشه اگر یه کانال تلگرام یا صفحه اینستا گرام برای معرفی و فروش کارهات درست کنی
تو واقعا با استعدادی دختر و از یه جایی بالاخره باید کسب درآمد از طریق هنرت رو هم شروع کنی
البته جسارت نباشه ها این فقط یه پیشنهاد دوستانه بود

صوفی عزیزم شما هرچی بگی مستقیم به دلم میشینه چون یه دوست هستی . مطمئنا هرچی میگی از روی محبت و نگرانی برای منه. فعلا موندم ببینم تابلو رنگ روغن فروش میره یا نه . راستش اینجا شهر با همه کلاسی که داره و صنعتی بودنش اما چون کوچیکه همه مشاغل اشباع شده . حالا قراره با استادم مشورتی کنم که اگه بشه یه کاری کنم . اما دوس ندارم فکر کنن که دارم از کارشون میبرم هرچند که من اونقدر حرفه ای نشدم .

تیلوتیلو دوشنبه 30 بهمن 1396 ساعت 09:32 http://meslehichkass.blogsky.com/

خدا را شکر که بهتری

مرسی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد