فدای شما

من تسلیم محبت های شما هستم .

چه منو قشنگ توصیف کردید تو کامنت پست قبلی .

ممنون از همه تون .

پست های غم انگیز رو باید سریع رد کنم . حیف که حال خوب شما رو هم خراب کنم .

من ممنونم از حسن نظرتون.  من هنوزم تلاش میکنم همه داشته هام بشمارم و شاکر باشم .

من به اندازه توانم ، جیبم ، دل و عقلم و هیکلم از زندگی لذتم رو خواهم برد .

بازم ممنونم. براتون بهترین ها رو میخوام.

نظرات 2 + ارسال نظر
فرساد چهارشنبه 18 بهمن 1396 ساعت 12:13

سلام همیشه سلامت و پرنشاط باشید
دوست پرتلاش، حرکت کردن و امیدوار بودن به معنی این هست که خدایا من هنوز لیاقت و ظرفیت بهترین ها را دارم و به تو امیدوارم
مطمئنم یک روزی برمی گردی و به گذشته ات نگاه می کنی و می گی راه خیلی سختی را اومدم ولی همه تلاش ها ارزش این جایی که امروز هستم را داشت
برای شما بهترین ها را آرزو می کنم

سلام بازم ممنونم. انشاءالله که اون روز برسه. کاااش

تیلوتیلو شنبه 14 بهمن 1396 ساعت 12:45 http://meslehichkass.blogsky.com/


خدا را شکر که بهتری
زنده باشی

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد