دلم گنجشکیه بخدا

خواب بد دیده بود و ناله میکرد .

قلبم به تاپ و توپ افتاد خیییییییلی سریع .

ترس همه وجودم رو گرفت . تا خواهرمتاهلم رفت و بش سر زد و بیدارش کرد . ظاهرا خواب بد دیده بود .

اما واقعا ناراحت شدم براش و حسرت خوردم برای همه روزها و سالهایی که با وجود بودنش ، بی او گذشت .

خیلی درد داره از دست دادن . دردناک تر از نداشتن .

دلتون بی درد ، لب تون خندون . شب تون بخیر .

نظرات 5 + ارسال نظر
زهرا جمعه 29 دی 1396 ساعت 07:21 http://khunamun.com

عزیزم حق داری. زندگی یک وقت هایی سربالایی و گاهی سرپایینیه. من با هممممه وجودم این رو لمس کردم.
عزیز دلم بهت حق میدم . هر کدوم ما به نوعی درگیر ی های خودمون رو داریم. هرکی به نوع خودش. یکی تو زندگی مجردیش و یکی تو زندگی متاهلی.
و هر کدوم هم میگیم که اون یکی راحت تره.
اما من چون هر دو نوع سختی رو تو دو دوره حس کردم بهت با اطمینان میگم که سختی های متاهلی صددد برابر سخت تر از سختی ها و فشارهای مجردیه. باور کن.

ممنونم عزیزم. بله سختی زندگی خیلی زیاده تو هر مرحله ای که باشه .

تیلوتیلو چهارشنبه 20 دی 1396 ساعت 15:53 http://meslehichkass.blogsky.com/

چه دل بزرگی داری
دریاست دلت
اینهمه مهربونی و بزرگواری گذشت ستودنیه
تمام قد به احترامت می ایستم و دست میزنم

وای تیلوی عزیزم اینجوریام نیس عزیزم شما به من خیلی محبت داری عزیزم ممنون. کامنتت حالم رو خوب کرد.

طلوع ماه سه‌شنبه 19 دی 1396 ساعت 15:39 http://mmnnpp.blog.ir

این نشون دهنده روح بزرگ و مهربون تو هست که با وجود همه ی آزار و اذیت هاش نمیتونی یه لحظه ناراحتیش رو ببینی...

ممنونم عزیزم. ولی واقعا ناراحت شدم براش . دلم نمیخواد درد کشیدنش رو ببینم اصلا .

زینب یکشنبه 17 دی 1396 ساعت 13:46

هیچ کس تا توی شرایط تو نبوده باشه، نمی فهمه چقدر سخته. هرچقدر آدم امید بهت بده به فرداهای خوب و بهتر بازم سختی الانت رو برطرف نمی کنه. فقط می تونم بگم هیچوقت در دعاهام فراموشت نمی کنم.

ریحانه یکشنبه 17 دی 1396 ساعت 01:38

امیدوارم سلامتی و شادی مهمان همیشگی خونه هامون باشه.

انشاءالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد