چالش سکوت بیشتر اعتراض کمتر

از دیروز رفتم تو یه چالش سکوت بیشتر و اعتراض کمتر . خسته شدم از اعتراض کردن های سطحی و بی نتیجه . و خسته شدم از دغدغه های تلخ تو سرم . گفتم جور دیگه ای به خودم آرامش بدم . از دیروز آروم تر بودم و میخوام تمام تلاشم بکنم که ادامه بدم تا جایی که برام عادی بشه .

البته تو خونه ما اعتراض یه جور بی فایده ست ، سکوت هم جور بدتر. ولی حداقل ش اینه که به خودم رحم میکنم . شاید این اعتراض ها از نمایه خارجی به درونی منتقل بشه و ظاهرا از بین نره اما من آروم ترم.  چند روزه دوباره افتادم تو نگرانی های مالی . هرچی پول گیرم میاد میره هزینه نقاشی میشه . یه جورایی حس میکنم کم آوردم.  اگه تابلو رنگ روغن تموم بشه دیگه نمیرم و فقط طراحی رو ادامه میدم . تا کمی سبک بشم .

نظرات 2 + ارسال نظر
فرساد دوشنبه 27 آذر 1396 ساعت 10:59

سلام
وست من یک پیشنهاد تابلو و یا بقیه کارهاتو بفروش
هم از دیده شدن و خریده شدن اونا لذت میبری هم مشکل مالی برای تابلو بعدی تا حدودی مرتفع میشه
اما زمانیکه کاری را به کسی می فروشی مطمن باش آدمهای دیگه اونا رو میبینن و تحسین می کنن و خیلی بهتر از زندانی کردن اثر پیش خودن هست
یک اثر هنری هرچند تازه کار باشی ارزشمن و قابل ارائه و فروش هست

تو شهری که من زندگی میکنن متاسفانه یا خوشبختانه آدما خیلی با کلاس زندگی میکنن . نمیدونم کارام بپسندن یا ترجیح بدن از یه استاد نقاشی کار بخرن . ولی فکر خوبیه میتونم بش بیشتر فکر کنم و به دوستام بگم . ممنون

تیلوتیلو دوشنبه 27 آذر 1396 ساعت 10:19

هرجور راحتی رفتار کن
به خودت فشار زیادی نیار
بزار آروم باشی
انشاله مشکلات مالی حل میشن

سعی میکنم عزیزم ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد