خواننده های خاموش من

سلام خواننده های خاموش من .

دوستای خوبم . من ارادتمند خاموش هام و صد البته روشن ها .

خاموش ها یه چیزی که متمایزشون میکنه اینه که میان خونه ت و بهت محبت میکنن ولی دنبال این نیستن که تو بری خونه شون با یه دسته گل .

میان مهربونی میکنن و میرن .

مینا ، ریحانه ، زینب و ....

دوستون دارم. 

مرسی کنارم هستید . مرسی درکم میکنید .

راستش اینقدر خوبید که دلم میخواد رابطه مون رو حقیقی کنیم ولی خب به نظرم اینطور هم باشه قشنگ و خیالم راحت خراب نمیشه و ازبین نمیره .

خاموشید ولی تو دلم  رو  روشن میکنید .

نظرات 4 + ارسال نظر
زینب شنبه 25 آذر 1396 ساعت 12:19

شما لطف داری گلم. برقرار باشی همیشه.

ممنونم عزیزم

طلوع ماه جمعه 24 آذر 1396 ساعت 01:06 http://mmnnpp.blog.ir

حالا من جز خاموشا حساب میشم یا روشنا؟

شما روشنی خانمی. الهی همیشه تو زندگی روشن باشی

ریحانه پنج‌شنبه 23 آذر 1396 ساعت 17:26

ای جانمممممممم

میدونی، به نظرم ته دل همه ی آدم ها سفید و قشنگه. فقط وقتی کنار هم قرار میگیریم به خاطر سوتفاهم ها، درک های متفاوت از قضایا، حرف نزدن ها، و هزاران تفاوت دیگه (و حتی عیب های شخصیتیمون)، میایم گند میزنیم به هم. ولی واقعیت هیچ کدوممنون دلمون نمیخواد بدی کنیم.

مثلا همین مامان بابات، اگر پای درد و دل یه نفر دیگه بشینن ببین چقدر خوب سعی میکنن همزاد پنداری کنن.

خلاصه به نظرم وبلاگ این موقعیت رو فراهم کرد تا روی سفید هم رو ببینیم.

و اینکه من از تلاشت لذت میبرم. بهم برای تلاش کردن در زندگی خودم انگیزه میده. دوستت دارم و از راه دور برات انرژی مثبت میفرستم. موفق باشی نازنین بانو

فدای تو و مهربونی هات . دل سفیدت و این همه محبتت .
منم دوست دارم. برات بهترین ها رو آرزو میکنم. ریحانه جان مجردی؟

تیلوتیلو پنج‌شنبه 23 آذر 1396 ساعت 09:41

منم خاموشما

تو تو دلم روشنی تیلوی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد