پاگشا عروس داماد

امروز عروس داماد رو پاگشا دعوت کردیم . منم یه سالاد خوشکل درست کردم . و کلی کار دیگه دارم.  تعطیلی ها خیلی بم خوش نمیگذره سخت و طاقت فرساست. 

من برای خیلی از عروس های کوچکتر از خودم خیلی کارا کردم .

اگه یه روزی نوبت من برسه کسی نیس که برام کاری کنه . کما اینکه هروقت نیمه خواستگاری درمیون بوده خودم مجبور بودم تمیز کاری ها رو بکنم .

چند روزه دلم پره اما دارم تحمل میکنم .

دعا کنید منم یه روزی رها و آزاد بشم .

من هنوزم سعی میکنم پر از انرژی های مثبت باشم دوستان خوب من . دلم یه وجودتون گرمه .

نظرات 3 + ارسال نظر
زینب شنبه 18 آذر 1396 ساعت 23:11

حتما عزیزم از ته دل برات دعا می کنم زودی هر اتفاقی که منتظرشی بیفته و از اونیم که میخواستی بهتر باشه

مرسی عزیزم مرسی دوست خاموش اما مهربون من

تیلوتیلو شنبه 18 آذر 1396 ساعت 09:15

تو دختر بینظیری هستی
این دلتنگی ها و دل گرفتن ها طبیعیه
برای هممون هست
برات ارزوهای خوب دارم
الهی خیلی زود همه چیز به بهترین شکل ممکن تغییر کنه

مرسی از محبتت عزیزم ممنون یه دنیا . انشاءالله

ریحانه شنبه 18 آذر 1396 ساعت 00:41

انشالله. برات کلی اتفاقای خوب از خدا درخواست کردم

ممنونم ریحانه عزیز. خدا به شما هم هرچی میخوای بده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد