برای دوستان خوبم

از محبت همه تون ممنونم که اینقدر بم انرژی میرسونید. 

میخوام کمی از حس تجربه های جدید نقاشی م بگم .

میخوام بتون بگم که من برای ایجاد کوچکترین تغییری تو زندگیم جریان سختی رو پیش میبرم . مثل پوست انداختن درد داره و سخته . اما هر طور شده شرایط رو ردیف میکنم یعنی تمام تلاشم رو میکنم . چون واقعا نتونستم شرایط دیگه رو عوض کنم . و به چیزای دیگه نرسیدم .

وقتی فکر کلاس نقاشی به سرم افتاد گفتم همین دو هفته که ترم تعطیله میرم . ولی از آخر شهریور تا الان ادامه دادم . سخت رفتم و سخت اومدم . سخت وسایل کار خریدم و سخت تونستم کار کنم . نگران ملامت ها بودم و البته هستم .

هنوز هم دزدکی کار میکنم . هنوز هم راحت نیستم .

اما غرق رنگ و کار که میشم دنیا رو با همه غصه هاش فراموش میکنم . اصلا زمان رو نمیفهمم کلی لذت میبرم . دلم نمیخواد از کار دست بکشم . حالم کلیییی خوب میشه . درمانی میشه که هیچ دکتری بم نمیده .

ازتون میخوام البته از اونایی که میگن نمیشه . تو خودتون بگردین و علایق و استعدادهاتون رو پیدا کنید . براش وقت و انرژی بذارید و تو این زندگی سخت کلی ازش انرژی بگیرید .

از دنیای غصه بکنید و وارد کار دلی بشید .

باور کنید تو شرایط سختی که من دارم اینجور تغییرات برام مثل معجزه کردنه. 

حالا هم با بدهی و با تمام سختی هاش ادامه میدم .

تو سن 35 سالگی آرزوی دوران نوجوانی م رو محقق کردم . دییر شد خیلی دیر . همش منتظر بودم تو بهترین وضع پیش بیاد اما نیومد.  ولی بلند شدم تو همین شرایط سخت جورش کردم. 

مواظب باشید براتون زود دیر نشه . کاری رو که تو این سن کنونی تون باید انجام بدید رو به سالهای دیگه موکول نکنید .

من دارم از سخت ترین شرایط و دردناک ترین نقطه هستی به خودم فرصت شاد شدن میدم . خیییییییییییییییییییییلی سخت .

براتون بهترین ها رو میخوام .


نظرات 3 + ارسال نظر
تیلوتیلو شنبه 20 آبان 1396 ساعت 09:14

آفرین برشما

ممنونم

Hoda پنج‌شنبه 18 آبان 1396 ساعت 22:09

خوش به حالت که اینقدر با اراده ای

ممنونم عزیزم. شما به من زیاد لطف دارید .

عابر پنج‌شنبه 18 آبان 1396 ساعت 17:07

عزیزم چقدر متنت تاثیر گذار بود . امیدوارم یه روز که خیلی دور نباشه تو آرامش وآسایش پست بذاری و ثمره صبوری و تلاشت رو بچشی.

ممنونم عابر دوست داشتنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد