وقت نمیکنم بیام پست بذارم.  حالم بهتره . اما از پریروز کلیه هام سرما زده بود و درد داشتم . هوا یه هفته بیشتر شرجی شده عین تابستان.  کولر روشن کنیم سرد میشه نکنیم آبپز میشیم.  پاییز تموم شد و خنکی ندیدیم.  منم هی گرم و سرد میشم و این خوب نیس .

امروز شروع کلاس طراحی بود البته نه اون جایی که شروع کرده بودم چون اون خانم طراحی آموزش نمیده مجبور شدم برم جای دیگه و زمانش محدوده چون آموزشگاه هست و نمیشه تایم ها جابجا کرد . امروزم از قبل قرار بود برم برا عروسی پارچه بخرم و خیاط لباسای قبلی رو پرو کنم . طراحی از 9 شروع میشد تا 11 اما بخاطر کارام مجبور شدم فقط تا 10.15 بمونم و برم بازار . ولی خیییییییلی کیف کردم اصلا عاشق این کار شدم . وارد کار که میشم زمان برام مفهوم نداره و کلی لذت میبرم.  دلم نمیخواد تایم تموم بشه . تو این محل اگه غیبت کنم جبرانی نداره و پای خودم نوشته میشه زمانش مثل امروز که با اینکه یه ساعت بیشتر نموندم اما دو ساعت پام نوشته شد .

پارچه ها خریدم و رفتم خیاط . تند تند دو لباس قبلی رو پرو کردم و درباره لباس عروسی حرفامون زدیم تا برای پرو خبرم کنه .

راستی طراحی هفته ای یه جلسه ست ولی باید تا شنبه بعد حداقل 10 تا کار از رو مدل زنده بکشم و براش ببرم خدا کنه برسم. 

همش به خودم میگم من چرا سالها قبل یا زودتر این کارو شروع نکرده بودم . اوضاع مالی هم ناجور اما من ادامه میدم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد