پیشرفت تو آبرنگ

وای بچه‌ها نتونستم خودم رو نگه دارم که نقاشی نکنم . نشستم و دل زدم به دریا . حس میکردم واقعا نیاز دارم که کار کنم . دلم آب شده بود برا رنگ آمیزی.  دست به کار شدم و بی اجازه استادم یه جاهایی رو کار کردم.  امروز بردم با ترس گفتم حالا ملامتم میکنه . اما در کمال ناباوری کلی خوشش اومد و از کارم تعریف داد . گفت معلومه تو هر کاری استعداد داری .

خیلی ذوق کردم از تعریفش مخصوصا در زمینه آبرنگ . یه جلسه دیگه از این دوره بیشتر نمونده و باید طوری کار کنم که جلسه بعد فقط رفع اشکال کنم . چون فعلا هزینه شروه دوره بعدی رو ندارم . ولی استادم خیلی اصرار داره ادامه بدم و اصلا میگه فکر پول نباش ولی خب نمیشه . اصلا من نمیتونم .

ولی باور نمیکنید چقدر حالم خوب شد . آخه من امروز صبح حالم خوب نبود . چون دیشب بخاطر خواهرم ساعت 12.30 شب که تازه یه ساعتی خوابم برده بود بیدار شدم که کارش کنم . کمی از غروب هم سردرد داشتم . ولی دیگه هر کار کردم تا صبح نخوابیدم از درد سرم حتی گریه کردم . و خیلی شاکی و ناراحت بودم که چرا من چرا من ...

نمیخوام وارد فاز منفی بشم که چی بود چی شد .

اما نقاشی حالم رو از این رو به اون رو کرد .

دلتون شاد و لب تون خندون.


نظرات 1 + ارسال نظر
sahar یکشنبه 7 آبان 1396 ساعت 16:02 http://roya-94.blogsky.com/

کلاس نقاشی میرین؟ چقدر هزینه داره؟
قلمت مانا
منم نقاشی دوست دارم ولی بلدنیستم

سلام دوست من . 6 جلسه 100 تومن . به غیر از هزینه وسایل .
من علاقه خیلی دارم و از بچه گی نقاشی م خوب بود و خودم تجربی زیاد کار میکردم ولی این همه سال موفق نشده بودم برم کلاس تا الان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد