دستان من

این روزا همش دلم میخواد نقاشی کنم  . خودم رو تو رنگ ها گم کنم . رنگ ها رو کنار هم بذارم و لذت یه اثر با دستام رو ببرم.  این دستانی که همیشه تو بدترین حالشون هم منو تنها نگذاشتن.  درد کشیدن اما متوقف نشدن . دستان من هم قدرت دارن هم هنر . خیلی دوسشون دارم .

همین الان دلم میخواد بشینم نقاشی کنم اما نمیشه .

این کار آبرنگ خیلی طول کشید فکر کنم از 6 جلسه رد کنه و بره تو 6 جلسه بعدی و اینم یعنی بازم هزینه جدید . یعنی پرداخت 200 تومن شهریه فقط برای یه کار . من فعلا اوضاع مالیم خیلی خرابه و نگرانم. اما گفتم اگه تموم شد نمیرم و خودم تمومش میکنم . خرج هایی هم در راه دارم . شهریور چند تا پارچه برا لباس خونگی داده بودم خیاط که اگه خبرم کنه باید پول دوخت بدم . عروسی خواهرزاده م هم اول آذر . هم باید برم پارچه بخرم و هم بدم برام بدوزن.  اووووو چقدر پول لازمم. 

نوشتن از پول اینجا فقط برای من حکم شرح حال نه هیییییچ چیز دیگه ای . که محبت دوستام همیشه شامل حالم بوده اینجا .

ولی به خودم میگم قرض رو میدی نگران نباش. 

خب از نقاشی بگم . من قرار شد این طرح آبرنگ که تموم شد برم سراغ رنگ روغن.  همه وسایل رو هم خریدم . اما آبرنگ خیلی طول کشید . استاد هم اجازه کار تو خونه بم اصلا نداده . چون هنوز قلق کار اونجوری که باید دستم نیومده و ممکنه خرابکاری کنم . ولی از آبرنگ هم خوشم اومده . اصلا کار با قلمو مزه دیگه ای داره . حس خوبی میده . همش دوس دارم بشینم کار کنم .


نظرات 2 + ارسال نظر
طلوع ماه چهارشنبه 3 آبان 1396 ساعت 08:35 http://mmnnpp.blog.ir

قدر این دستا و این ذهن خلاق و هنرمند رو بدون.شاید در اینده همین کار و هنر منبع درامدی بشه برات

ممنونم. امیدوارم

زهرا سه‌شنبه 2 آبان 1396 ساعت 02:42 http://khunamun.com

خدا همیشه به تو و دست هات سلامتی بده قشنگم.
چرا لباس آماده نمی‌خری؟ ارزون تر در میاد از خیاط. تازه تنوع زیادی هم داره از طرح و رنگ. نمی‌دونم شایدم شهر شما پاساژ ارزون نداره آخه شنیدم جنوب لوکس و گرونه همش. به جز اسکله و بندر همه جا گرونه.
بازم نمی‌دونم در حد شنیده هاس اطلاعاتم.
خوشبخت بشن عروس و دوماد.

لباس مناسب سایز و مدل مدنظرم سخت گیر میاد . قیمت ها هم خیلی بالاست. کسی رو هم ندارم که حوصله کنه منو ببره جاهای مختلف. برای همین میخوام بدوزم . ممنون عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد