چاکلت

دیروز یه فیلم خارجی دیدیم به اسم چاکلت.  جریان یه زنی بود که اومده بود تو یه دهکده ای که مردمش تفکرات افراطی مذهبی داشتن. و تو دوره پرهیز از خوردن 35 روزه بودن . این زن خیلی مهربان بود و سعی میکرد باشون ارتباط برقرار کنه اما اونا اون زن رو کافر میدونستن چون مغازه ش رو تو فصل پرهیز راه انداخته بود . بعضی ها اولش ردش کردن ولی بعد باش دوس شدن . خلاصه به هرکسی طبق نیازش و حتی نوع مشکلش شکلات یا همون کاکائو میداد . و مشکل اونا حل میشد .

یه هات چاکلت درست میکرد که دلت میخواست همون موقع بخوری . همه ش به این فکر میکردم که چطوری درست کنم یا اگه آماده گیر بیاد بخرم . امروز رفتم شیر و کاکائو تلخ خریدم و درست کردم . خیییییییییییییییییییییلی خوشمزه شد   . اصلا یه طعمی داشت که خدا میدونه  . دلتون نکشه ..

اما درست کردنش آسونه.  من شیر گذاشتم داغ بشه بعد یه بسته کامل کاکائو تلخ تکه تکه ریختم توش و هم زدم تا آب بشه و تو شیر یه دست بشه و کمی از حالت آبکی شیر دربیاد.  چون کاکائو تلخ بود کمی هم شکر زدم . عالی شد .

راستی اون هنرپیشه رو این هات چاکلت فلفل هم ریخت و لذت برد . ما هم امتحان کردیم اما من خیلی دوس نداشتم .

حتما امتحان کنید .

راستی زبانکده جدید فعلا خوبه. 

امروزم مرحله آخر دندانپزشکی انجام شد .

نقاشی فعلا عقب افتاده . نمیذاره هم تو خونه کار کنم . ولی دارم به آبرنگ هم علاقه مند میشم .

نظرات 5 + ارسال نظر
طلوع ماه پنج‌شنبه 27 مهر 1396 ساعت 14:15 http://mmnnpp.blog.ir

سلام.چ خوب.
من ندیدمش.
هات چاکلت هم نوش جونت.
همیشه از اینکارا بکن برا خودت.
از محل کار جدیدت چه خبر؟
مشکل رفت و امد و ساعات کاریش حل شد؟

محل کار جدیدم فعلا خوبه . فعلا محیط برام غریبه ست . اما چون شرایط مالیش بهتره می ارزه. فعلا مشکل رفت و آمد ندارم . به آقا گفتیم ساعت کلاسم اضافه شده دیرتر میام اصلا نگفتم جای دیگه میرم . به امید بهتر شدن اوضاع

سیما یکشنبه 23 مهر 1396 ساعت 01:02

خانومی، اون فلفل نبود که ریخت cinnamon بود که همون دارچین خودمون هست. البته این تاجایی که من یادمه دارچین بود.

سلام خوبی. ما با دوبله دیدیمش گفت فلفل. تو دیالوگ صاحب مغازه بش گفت دارچین ت خراب شده بعد دختره بش گفت این دارچین نیس فلفله. برادرم فیلم آورده بود براهمین زبان اصلی نبود . دیگه نمیدونم. ..
بهرحال ممنونم

زهرا یکشنبه 23 مهر 1396 ساعت 00:48 http://khunamun.com

باید فیلم جالبی باشه. بتونم و وقت بشه دانلود کنم ببینم.
برای پات خیلی ناراحت شدم دوست من. غصه ام گرفت که دوباره از همون پا خوردی زمین. باز هم خدا چقدر هواتو داشته و شکر که نشکست پات.
برای فضولی مردم توی زندگیت و بیمه هم واااقعا هیچ راه حلی وجود نداره جز بی اعتنایی.

فدای تو زهرا جون . پام خوبه درد هم نداره فقط جای کبودیش مونده. آره خدا رحم کرد نشکست.
مرسی از محبتت

زهرا یکشنبه 23 مهر 1396 ساعت 00:48 http://khunamun.com

باید فیلم جالبی باشه. بتونم و وقت بشه دانلود کنم ببینم.
برای پات خیلی ناراحت شدم دوست من. غصه ام گرفت که دوباره از همون پا خوردی زمین. باز هم خدا چقدر هواتو داشته و شکر که نشکست پات.
برای فضولی مردم توی زندگیت و بیمه هم واااقعا هیچ راه حلی وجود نداره جز بی اعتنایی.

هوممم فیلم شکلات با بازی جانی دپ.دیدمش.در واقع فقط 3 نفر از اهالی شهر به خاطر کمکهای زنه طرفدارش شدن. اونجایی که شهردار شهر که همه کاره بود و همه رو از ارتباط با زنه نهی مبکرد خودش تو ویترین شکلات فروشی بود خیلی خوب بود :)
من از همین کافی میس بسته ایا میریرم تو شیر میزارم تو ماکروفر خوشمزه سریع ارزون بدون دردسر :|
میدوی یه راه تحمل کردن ونیا فیلم دیدنه. :)

وای چه خوب که دیدیش ای ول به شما .
مارک یا اگه شد عکس برام بفرست . ما البته ماکروفر نداریم . میخوام برم هایپر ببینم چی دارن . هرچه روش آماده سازی سریعتر باشه برام بهتره. چون این روش خیلی رو گاز گذاشتم که غلظت مناسب پیدا کنه . ولی عالی شد .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد