ناراحتم

ناراحتم از اینکه موضوع ازدواج و بیمه م سوژه مهمان ها شده .

چرا بیمه نیستی ...

چرا بیمه نکردی .. .

حیف این همه سال هدر رفته ..

فقط بلدن نمک به زخمت بپاشن. 

راه حل ندارن .

کمک هم نمیکنن. 

خسته شدم هی باید توجیه شون کنم که بابا نشده . که ماهیانه حقوق ندارم 145 تومن بدم بیمه .

بخدا من تو زندگی هیچ کس دخالت نمیکنم و نظر نمیدم .

هرکس به اندازه خودش درک و شعور داره که زندگیش مدیریت کنه .

منم خواب نبودم این همه سال نشد که بیمه بشم یا خودم رد کنم . چون نداشتم که ماه به ماه بدم . هرچی درمیاوردم یا از قبل خرج شده بود و قرض گرفته بودم یا براش هزینه تراشی میشد   . انگار موضوع دیگه ای ندارن .

چرا نمیری آموزش و پرورش. ...

چرا نمیری ستاد مدارس غیردولتی و غیرانتفاعی. ...

من همه این جاها رو رفتم .

آخه اصلا به شما چه اه. ..


آقا خودم میفهمم اما راهی ندارم .

نظرات 3 + ارسال نظر
طلوع ماه پنج‌شنبه 27 مهر 1396 ساعت 14:11 http://mmnnpp.blog.ir

واقعا کاشکی بجای این حرفا یه راه حل یا راهکار عملی میدادن...

دقیقا عزیزم

آقا من یچی میگم که از قبل به خاطر گفتنش معذرت میخام.
"به دیگران برینید پیش از آنکه دیگران به شما برینند"
نگا حرف قشنگی نیست ولی واقعیه.مثل بقیه واقیتها زشته.
بزار یه مثال بزنم:
نفر اول مودب مردمدار خوش برخورد و احترامگزاره آزارشم به هیچ کس نمیرسه. نفر دوم ارازل و اوباش فحاش احترام نزار و اهل جر و دعوا.
فک میکنی کی راحت تر زندگی میکنه؟ نفر دوم!
نفر اول همیشه باید جواب پس بده، حق بقیه رو رعایت کنه، احترام بیخودی بزاره چون خوش اخلاقه و نه نمیگه درخواستای زیادی ازش میشه و باید برای براورده شدنشون وقت و انرژی بزاره ....
نفر دوم هیچ کدوم از این سختیا نداره کسی تو کارش دخالت نمیکنه کسی چیزی ازش نمیخاد کسی هوس نمیکنه سرش کلاه بزاره چون ازش میترسه کسی بهش متلک نمیگه چون میدونه فوش میخوره کلن کسی از دیوار خونه ای که تو حیاطش یه سگ هار باشه بالا نمیره!
نمیدونم دارم درست میگم یا اشتباه میکنم ولی ظاهرن که حق با منه.خودم مثل نفر دوم نبودم هیچ وخت و الان پشیمونم. از 2 3 سال پیش روشم عوض کردم.کسی حرف زیادی بزنه راحت بهش میگم به خودم مربوطه.میگم نمیخام راجع بهش حرف بزنم.کسی بگه چرا زن نمیگیری میگم به توچه.میگم تو که زن گرفتی عنت آبی شده حالا؟ کسی بگه موهات ریخته کچل شدی میگم گوه خوریش به تو نیومده.
باید خودت انتخاب کنی فامیل دوستان مردم درموردت چطوری فکر میکنن ولی در واقع فکر مردم درمورد زندگیمون تاثیری روش نداره

فرساد شنبه 22 مهر 1396 ساعت 13:00

سلام
دوست عزیز ناراحت نباش
أین افراد همه دوست دارن و نگرانی ها و دلسوزی هاشون صادقانه برات میگن
همین مع به فکرت هستن خدا وا شکر کن
مطمئنا همه نیت حول دارن و همین کافی
فقط خودت را نباز، دوست من آینده را کسى خبر نداره، شاید توى یه پیچ إز همه سبقت گرفتی
هرچند که زندگی مسابقه نیست

سلام آقا فرساد . میدونم نگران من هستن. اما گاهی نگرانی و دلسوزی بیش از حد آزاردهنده میشه تا کمک کننده. ..
منم برای شما بهترین ها رو آرزو میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد