خرید

امروز رفتم همه وسایل مربوط به آبرنگ و رنگ روغن رو خریدم.  یه سری چیزای دیگه که آرایشی بهداشتی بود خریدم . کلیییی پول خرج کردم.  آزمایشم نشون دادم خدا را شکر مشکلی نداشت.  اونم با ویزیت کلی شد .

چقدر زندگی گرونه.  اما دیگه خیالم راحت که فعلا هر چیزی خواستم رو خریدم . هفته بعد آبرنگ رو اوکی میکنم که برم .

کلاسام هم از شنبه شروع میشن .

شنبه میرم زبانکده جدیده.  برای شروع کار اونجا یه سری فلش کارت درست کردم.  میخوام خودمو بشون نشون بدم .

خدا را شکر میکنم که دستم تو جیبمه و برای خریدهای امروز دستم جلوی کسی دراز نبود. 

هنوز دکتر دندانپزشکی نیومده گفتن شنبه میاد . هفته دیگه باید دندونم هم درست کنم . نگران چیزی نیستم فوقش لازم شد قرض میکنم و بعد کار کردم میدم .

خدا کنه همه حالشون خوب باشه و دلشون شاد .

راستی باید یه نقاشی درباره دل آرام برای یوگا نقاشی کنم . فعلا دارم به موضوعش فکر میکنم.  اگه کشیدم و خوب شد عکسش میذارم.

دوستون دارم...

نظرات 2 + ارسال نظر
زهرا دوشنبه 17 مهر 1396 ساعت 10:13 http://khunamun.com

عزیزم موفق باشی توی کار با آبرنگ.
دندون خییییلی بده. وقتی مثلا خرجش پونصد تومن باشه و نری بدتر که بشه و مجور شی بری دیگه نمیشه مثلا پونصد و پنجاه یهو میشه یک و پونصد!! در این حد اگر اقدام نکنی دفعه بعد باید هزینه کنی. هرچه زودتر کارتو انجام بدی بهتره.

سلام زهرا جون . حرفت درسته اتفاقا امروز میخوام برم دیگه . مرسی

دندونپزشکا جزو 5 شغل پر درامد ایران هستن. کثافطای پولدار :|
من سالهااااا هست دکتر نرفتم خوشبختانه.بجز دندون مزشکی.پارسال عصب کشی و پر کردن 2 تا از دندونام 800 تومن شد!
بعد الان دقت میکنم میبینم پستی که توش اسم خدا رو نیاورده باشی نداریا :| خوشبحالت. ما که کافر خدا نشناسیم

واقعا؟؟؟
راست میگی پست های من همش اسم خدا توش هست؟ خودم دقت نکردم. البته شایدم بوره ولی متاسفانه به گلایه بوده .
این روزها بیشتر سپاسگزارش هستم .
زندگی سخته . پول تو جیبم ته میکشه اما اون هست ..
درضمن شما کافر نیستی دیگه این حرفو نزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد