جلسه اول نقاشی

امروز رفتم کلاس خیلی لذت بخش بود .

یه چیزایی تو حس لذتم قاطی بود که از نوع استرس بود.

همیشه استرس باعث میشه که لذت کامل نبرم .

همون طور که میدونید ساعت کلاس نقاشی رو جایگزین ساعت کلاس آموزشگاه کردم که تو این مدت تعطیله.  درنتیجه باید بگم میرم کلاس . آقا که هیچ متاسفانه متاسفانه مادرم هم حامی علایق و تلاش های ما نیس . نه در همه موارد که بی انصافی نکرده باشم . اما ذاتا به یه چیزایی اصلا اعتقاد ندارن . کلاس ورزش و تفریح و هرنوع هنری از نظرشون واجب نیس . اگه بش بگم دارم میرم نقاشی و هزینه میکنم میگه حالا چه واجبه که بری و قراره چی بشی ... منم اصلا حوصله این همه انرژی منفی اونا رو ندارم. 

موندم بش بگم یا نه . و مسئله اینجاست که ممکنه وسایلم رو که بام میبرم ببینه و حدس بزنه یا سوال بپرسه . حتی داداش و خواهرم گفتن نمیخواد بگی . میبینید پول از خودم جون از خودم اما نمیذارن لذت ببرم بدون اینکه عذاب وجدان بگیرم و یا مجبور به دروغ گفتن بشم .

آخه چرا زندگی من اینقد سخته .

یه جورایی به بقیه هم بسته به نوع فعالیت شون گیر میدن.

امروز داداشم رفته بود دندون کشیده کلی حرف زد بش آقا که چرا پول دادی کشیدی . داداش من 30 سالشه و خودش پول درمیاره. 

احتمال زیاد نگم که دادم میرم چون حوصله هزار سوال و تکرار هر روزه اونا رو ندارم.  بخدا من خطا نمیرم و کار اشتباهی نمیکنم . ولی چرا باید مجبور به این همه پنهان کاری بشم .

میخوام لذت این کارو ببرم.


نظرات 3 + ارسال نظر
زهرا سه‌شنبه 28 شهریور 1396 ساعت 00:30 http://khunamun.com

واااایییییییی چقدررررر خوشگل کشیدی.... عااالیه. چ قدرررر استعداد داری که برای بار اول اینقدر تمیز و مرتب و اصولی کشیدی. نقاشیت حس داره گلی خانوم. یه حس خوب اومد توی دلم با دیدنش. انگار نور داره و امید.

مرسسسسسسسیییییی. آره خیلی استعداد و علاقه دارم . مربی هم خیلی راضی بوده از کارم .

زینب یکشنبه 26 شهریور 1396 ساعت 21:20

نقاشی کار خودته؟ خیلی خوب کشیدی تازه کلاس نرفته اینه. ایشالا که کلی لذت ببری از کلاست.
باعث تاسفه تو سی و چند سالگی آدم حتی اختیار کلاس رفتن نداشته باشه. برای گشایش تو زندگیت همیشه دعا می کنم عزیزم.

بله عزیزم کار خودمه. اولین بار میرم کلاس . از بچگی علاقه زیاد داشتم و کار نقاشی زیاد انجام دادم حتی چند تا تابلو رنگ روغن کشیدم . اونموقع ها آقا سرکار بود و خیلی معذب نبودم هرچند وقتی میامد کلی از کارم ایراد میگرفت انگار خودش استاد نقاشیه. آره بخدا 35 سالمه عین بچه 3 ساله باید حساب ببرم

تیلوتیلو یکشنبه 26 شهریور 1396 ساعت 08:39

به به
چقدرم خوشگل کشیدی
عالیه

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد