کلاس نقاشی

میخوام با همه کم پولی ها و سختی های زندگی و محدودیت هایی که هست ، این مدت برم کلاس نقاشی از نوع پاستل گچی حرفه ای . عمری دوس داشتم برم و زیر نظر مربی کار کنم . همه جور سبکی کار کردم اما فقط از تجربه و آزمون و خطا . هر چه منتظر شدم روزهای خوب زندگی برسه و با خیال راحت و بی دغدغه برم کلاس نشد که نشد . اینه که خورم دست به کار شدم . میخوام از تلخی های زندگی و ندارم ها دور بشم و تو رنگ ها فرو برم . میخوام یه کم کاری رو کنم که دلم میخواد نه جیبم . با اینکه شرایط مالی آنچنان خوب نیس امروز رفتم 95 تومن وسیله کار خریدم و 100 تومن هم باید بدم برا شش جلسه آموزش.

دعا کنید خدا با چشمهای بازتری مرا ببیند. 

وسایل رو عکسش میذارم براتون و حتما از پیشرفت کارم میام میگم .

نظرات 2 + ارسال نظر
تیلوتیلو جمعه 24 شهریور 1396 ساعت 08:11

چقدر کار خوبی میکنی که به فکر دلت هستی
آفرین بر تو
وسایلت را دیدم و کلی دلم آب شد... میخوام زودتر نقاشیهات را ببینم

حتما شروع کردم عکس میذارم

محسن ازدنیای دوست داشتنی پنج‌شنبه 23 شهریور 1396 ساعت 17:34 http://mohsenbak2.blogsky.com/

خوب کاری میکنی.ادم برای چی کار میکنه مگه؟ برای اینکه خرج خواسته ها و دل خوشیاش کنه.
مال از برای آسایش تن است نه تن برای جمع کردن مال

مرسیییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد