جریان زندگی

سلام دوستان عزیز

زندگی در حال گذر و جاری.

خوب یا بد سعی میکنم شکرگزار باشم.

اینجا هنوز هم زندگی جریان دارد .

نظرات 4 + ارسال نظر
فرساد شنبه 21 مرداد 1396 ساعت 12:30

سلام دوست عزیز
شما قرار بود در جریان زندگی قرار بگیری اما ظاهرا در جریان زندگی غرق شدی

امیدوارم هرجا هستی شاد و سلامت باشی

روزهای گرم تابستان آخرین تلاش برای شیرین کردن میوه ها می کنن
امیدوارم این روزهای شما هم پر ثمر باشه

سلام

قندک میرزا سه‌شنبه 10 مرداد 1396 ساعت 13:53

سلام
باخوندن چندتا از پست های قبلت متوجه روح زلالت شدم
روح زلالی که با موهبت الهی کامل و آماده ایجاد یک زندگی خوب و مشترک است اما محدودیت ها سد راهش شده اند.صبورباش و از خدا بخواه تا راه درست را نشانت دهد.حتما پیروزی نزدیک است.الیس الله بصبح قریب؟
موفق باشی و برقرار

سلام بر شما. ممنون از حسن نیت تون . خوبی از خودتونه. سپاسگزارم.

فرساد سه‌شنبه 10 مرداد 1396 ساعت 12:56

سلام
خوشحالم که به این حقیقت دلنشین رسیدی که زندگی جریان دارد و سعدی می گه: دائما یکسان نباشد حال دوران غم مخور

سلام خوبید . بله من سعی میکنم یا جریان پیش برم . همیشه سعی کردم و میکنم

طلوع ماه سه‌شنبه 10 مرداد 1396 ساعت 12:21 http://mmnnpp.blog.ir


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد