امشب دلتنگم

امشب خیلی دلتنگم خیلی زیاد .

دلتنگ همه آرزوها ،امیدها و خوشبختی که دنبالش هستم و نیس . دلتنگ آزادی م ، دلتنگ خونه ای برای خودم ، دلتنگ هزار چیز ریز و درشت که همه شون بهم خوشبختی میدن .

دلتنگ زندگی و عمر از دست رفته م .

تروخدا نیاین بگین این چیزا مهم نیست، برا من خیلی مهمه .

برام مهمه کنار یه مرد خوب ،زیر یه سقف که حس مالکیت داشته باشم ،زندگی کنم .

دکور خونه ،اتاق خواب و آشپزخانه و حتی اتاق بچه و حتی سرویس بهداشتی برای من مهمه .

مهمه که زنانگی هام رو بروز کنم و ازشون لذت ببرم . مهمه برام خریدن هر وسیله ای که با عشق بخرمش.

مهمه که دوستام دعوت کنم خونه م و مهمونی بدم .

مهمه که زندگی رو میلم باشه .

من امشب بی اندازه دلتنگم.

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم پنج‌شنبه 5 مرداد 1396 ساعت 21:31 http://whensunshines.blogsky.com

میفهممت!
متوجهم... که چی میخوای

ممنونم.

ابان چهارشنبه 4 مرداد 1396 ساعت 18:28

منم دلتنگم ..دلتنگ خونه ای که تصورش کردم ..دلتنگ وسایلی که خریدم هیچ وقت چیده نشد ...
اخرش ادم دلش یک شانه مردانه می خواهد ....زندگی من که خوب نشد ..دوسم نداشت ...
انشاالله به هرچی می خواهی برسی

ای جانم ابان عزیز. چقدر بعضی دردها مشترک و شبیه ن . حتما لیاقتت بهتر از اون بوده . من که هیچ جفتی هنوز برآیم آفریده نشده . سعی میکنم بی اهمیت باشم اما پدر خیلی سرکوفت میزنه.
انشاءالله اونی که واقعا دوست داره بیاد و با عشق وسایلت بچینی . آه که چه لذتی داره که وسایل خونه ت رو با دستات بچینی با سلیقه خودت ....

تیلوتیلو چهارشنبه 4 مرداد 1396 ساعت 09:36

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد