پدر و مادرانی همچون فرشته

تیتر این پست من اصلا به خودم ربطی نداره . نه اینکه پدر و مادر من دیو باشن نه ... اما مثل بقیه پدر و مادری بلد نبودن. مخصوصا پدر ...

یه پست از یکی از دوستان خوندم که توصیف پدر و مادرشون بود . پست به حدی به دلم نشست که دلم خواست چیزی بنویسم .

چقدر بعضی ها فرشته اند .

پدری که صبح به صبح نون گرم دم در خونه دختر و دامادش میبره و اصلا هیچ حساب کتابی نمیکنه که آقا مگه من پادو دامادم.  مگه وظیفه منه .

مادری که با جون و دل هر چی برای خودش خرید میکنه چند تا بسته بندی ش هم میذاره برا دخترش کنار . و نمیگه خب شوهر داره به من چه،؟ دختر دادم ضمانت که نکردم.  دنده ش نرم باید تامینش کنه . و با همین تفکرات خودش رو رفع مسئولیت کنه .

خدا به همه پدر و مادرهای همچون فرشته تون سلامتی بده اگه زنده هستن و رحمت کنه اگه فوت کردند. 

میتونم از دست دادن رو خوب خوب درک کنم . میتونم بفهمم پدر و مادر نباشند یعنی چه ....

اما من پدر .....

و مادرم در حد بدبختی های زندگی اش یاد گرفته محبت و دلسوزی کنه نه بیشتر .

عاشق همه پدرانه ها و مادرانه های رویایی هستم . دلتنگ یه آغوش گرم پدری و یه همراهی مادرانه. 

خدا رحمت کنه ...

هنوز حسم و قلبم تخلیه نشده . نمیتونم کلمات رو با احساسم تطبیق بدم و آروم بشم .

چون هیچ چیز جای یه پدر خوب رو نمیگیره. هیچ چیز.

نظرات 4 + ارسال نظر
ابان سه‌شنبه 3 مرداد 1396 ساعت 20:59

روزت مبارک

مرسی عزیزم. نمیدونم مجردی یا متاهل اما مونث بودنت رو میتونم تبریک بگم . دختر یا زن فرقی نداره وقتی لطیف خلق شده باشی.

سارا سه‌شنبه 3 مرداد 1396 ساعت 13:19 http://doranzendegiyeshirinman.persianblog.ir/

سلام عزیزم
رسیدن جان فکر کنم پاسخ نظر قبلی من را با کسی جابه جا گرفتی بودب گلمم " البته قسمت آخرش را"

پدر و مادر گل من خدا صد هزار مرتبه شکر در قید حیات هستند و سایشون بلای سر ما
( البته میدونم آدم زنده هم رحمت می خواهد ولی احساس کردم با کسی دیگه اشتباه گرفتی حتما )

سلام خوبی شما ببخشید من چند تا پست خوندم و احتمالا قاطی کردم شرمنده . ایشالا هزار سال عمر با عزت بالای سر شما باشند . گیج بازی منو ببخشید .
بارم نتونستم کامنت بذارم چرا و چطور؟

فرساد سه‌شنبه 3 مرداد 1396 ساعت 12:33

سلام دوست هنرمند
کیک زیبایی بود، روز دختر مبارک
دوست عزیز، پدر و مادر به طور غریزى فرزندان خودشون دوست دارن اما فرزندان به حکم احساس نیاز و وابستگی عاطفی لونها رو دوست دارن
به همین دلیل خداوند در قران بعد از پرستش خودش سفارش به نیکی به پدر و مادر کرده
بی توقع اونها رو دوست داشته باش نه از ترس حسرت و از دست دادن ایشون
برای خدا بهشون با محبت نگاه کن و احسان کن
اونها تغییر وفتات شما رو می بینن و از درون برای شما دعا میکنن
شما زحمت زیادی می کشی
اما یکبار هم راه دل را امتحان کن، این راه سریع جواب نمیده اما در طولانی مدت قطعا جواب میده

سلام بر شما . ممنون از کامنت تون . ممنون برای تبریک روز دختر . من تمام سعی ام میکنم محبت و احترام به اونها رو حفظ کنم مخصوصا مادرم .

تیلوتیلو سه‌شنبه 3 مرداد 1396 ساعت 11:05

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد