پست های رمز دار

این مدت تصمیم گرفتم که چیزی ننویسم.  اما نتونستم چون اینجا تنها جائیه که میتونم حرفای دلم رو بزنم .

اینو میدونم که خیلی خواننده هام خسته میشن و بشون حق میدم . تا اینکه شیرینک اومد و جوری شد که تونستم دو تا پست از شیرین کاری هاش بنویسم .

اما ازین به بعد چی ...

بنویسم ...

ننویسم ...

میترکم اگه ننویسم. ..

برای همین تصمیم گرفتم پست های غمگین م رمزدار کنم . که هرکس فقط دلش خواست بخونه .

اگه هم این وسط پست خاصی پیش اومد که غمگین نبود ، اعلام میکنم .

اینجوری شاید بیشتر پست هام رمزدار بشن و من اصلا این وضع رو دوس ندارم . موندم نمیدونم چه کنم ...

حالا تا بعد خداحافظ.

نظرات 8 + ارسال نظر
سارا یکشنبه 1 مرداد 1396 ساعت 20:59 http://doranzendegiyeshirinman.persianblog.ir

رسیدن جان سلام عزیزم
منم با همگی دوستان موافقم ،چرا ننویسی ؟
هرکی هرجور دوست داره قضاوت کنه ،اصلا برای حرف مردم خودت را سانسور نکن ،هرکی ناراحت میشه ،هرکی افسردگی میگیره و.... نیاد بخونه ،کسی کسی را مجبور نکرده
امیدوارم که اینقدر شادی بیاد تو زندگیت و هی بیایی بنویسی مارا هم شاد کنی ،و این آرزو دور نیست
یه روزی میام بهت میگم دیدی بهت گفتم
موفق و شاد باشی دوست گلممم

ممنونم سارا جون دوست عزیز. منم برات بهترین ها آرزو میکنم
سارا جان اومدم وبلاگ خوندم خواستم کامنت بذارم که نتونستم آیا قلق خاصی داره ؟ خدا رحمت کنه پدر و مادر فرشته ت رو .

مریم یکشنبه 25 تیر 1396 ساعت 13:55

سلام دختر صبورم دوباره مزاحم شدم.ازت خواهشی داشتم میشه با دل پاک و صبورت برایم دعا کنی خیلی خسته هستم بریدم شاید خدا به مهربونی دختر صبورم نگاه کرد و از این بن بست نجاتم داد.ممنون

سلام مریم جان .نمیشناسمت عزیزم. اما کلی از این همه اعتباری که با کامنتت بم دادی خوشحال شدم. اول دعا کردم هرچی از خدا میخوای بشه. و بعد از خودم پرسیدم چطور من گرفتار و درمانده میتونم دعاگوی کسی باشم .
شما منو دختر صبورم خطای کردید . نمیدونم شاید خیلی از من بزرگتر باشید . دوس دارم بیشتر باتون آشنا بشم .
به حق ای غروبی از دل دردمند من شما هر چی از خدا میخوای بشه .

تارا یکشنبه 25 تیر 1396 ساعت 11:57

سلام
چرا ننویسی دختر خوب؟اگه اینحا حرفاتو ننویسی و سبک نشی کجا میخوای بگی؟
رمزی ننویس لطفا
چون من خواننده خاموشم همیشه و هیچوقت از کسی رمز نخواستم تا حالا
انشاالله به زودی زود به همه آرزوهات برسی و دیگه همه اش از شیرینی و روزهای خوب بگی نه تلخی....
آمین

چشم تارا جان . خودتون میدونید که من چه ارادت خاصی به خوانندگان خاموشم دارم . ممنون عزیزم

زهرا یکشنبه 25 تیر 1396 ساعت 11:43 http://khunamun.com

سلام عزیز دلم.
بنویس. چرا ننویسی؟
چرا باید خودت رو بخاطر دیگران محدود کنی؟!
تو جان دلم هنوز برای خودت حقی قایل نیستی. و اینه که تو رو اذیت میکنه. در برابر پدرت‌. در برابر سختی ها
برای خودت این حق رو قایل شو که توی وبلاگی که مال خودته سازندش خودتی نویسندش خودتی همه چیزش مال خودته راحت باشی.
تو داری برای خودت مینویسی نه برای دیگران.
مینویسی که آروم بشی.
پس دوستایی که میان اینجا واقعا دوستت دارن وگرنه میرن سراغ یه وبلاگ دیگه.
ما برای نوشته هات نمیایم که غمگین باشه یا شاد.
بخدا بخاطر خودت میایم.
که از حالت باخبر باشیم. ببینم روزگارت چطوره. بهتر شده یا نه. اتفاقای جدیدی افتاده برات یا نه.
هرکی میاد اینجا بخاطر خودته.
دیگه نبینم بگی ببخشید هی غمگین مینویسم و ببخشید فلان ماجرا انقدررر بده که اصلا نمینویسمش خخخخخخ. اخه زیاد دیدم ازین جمله ها ازت.
گلی خانوم ما دوستت داریم قشنگ خانوم ما دوستت دارم. خوده خوده خودت رو.
پس خودتم خودتو دوس داشته باش و بخاطر دل بقیه که آیا خوششان میاد آیا خوششان نمیاد نوشتن و احساساتت رو محدود نکن.
دوستت دارم بوس بوس

زهرا جون میام وبلاگت از خجالتت دربیام با این همه محبتت . یه دنیا ممنونم عزیزم. این درک تو رو میرسونه. خوشحالم که میفهمی منو . منم خیلی دوست دارم

مرین شنبه 24 تیر 1396 ساعت 22:53

دختر مهربان و صبور سلام.عزیز دلم بنویس با نوشتن غصه هایت کمتر میشود هر چند که ما نتوانیم بجز دعا برایت کاری کنیم.ارزوی بهترین ها را برایت دارم ان شاالله

سلام دوست عزیز. ممنون از دعاهات

طلوع ماه شنبه 24 تیر 1396 ساعت 11:42 http://mmnnpp.blog.ir

بنویس...
حتی اگه تلخ باشه.
هرکاری که ارومت میکنه انجام بده.

مرسی ازت عزیزم

تیلوتیلو شنبه 24 تیر 1396 ساعت 10:41

من فکر میکنم کسانی که میان و میخوننت دوستت دارن... پس لازم نیست رمزی بنویسی... هرکسی ناراحت بشه خودش نمیاد...

ممنونم تیلو جون . لطف داری عزیزم

رابعه شنبه 24 تیر 1396 ساعت 10:04

سلام بنویس رمز دارم نکن ما که غیر از همدردی کاری ازمون بر نمیاد.

چشم رابعه خانم . یه دنیا ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد