دلتنگتم خدایاااا

خیلی دلم برای خدا تنگ شده . خیلی که میگم فقط اون میدونه چقدر . من براش بنده خوبی نبودم . همیشه روسیاه بودم . همیشه طلب داشتم درصورتیکه خیلی هم بدهکارم.  اما اون خداست و من بنده . اون عاقل و من نادون   . خیلی دوس دارم بش نزدیکتر بشم  . بهش خیلی احتیاج دارم . کاش بازم بهم رو کنه . کاش دستم رو بگیره و منو به حال خودم رها نکنه . من دارم خودم رو از دست میدم . دارم از انسانیت خودم دور میشم . دارم پر میشم از کینه و بغض. دارم خالی میشم از امید و آرزو. 

یه جای زندگی هم باید بشه مال من . جایی که من و خدا به هم نزدیک تر میشیم   . التماس میکنم خدایااااا منو دریاب. 

نظرات 4 + ارسال نظر
فرساد پنج‌شنبه 8 تیر 1396 ساعت 18:55

سلام دوست عزیز
خدا عاشق اینه که بنده ای بگه خدایا من غیر از تو هیچکسی ندارم
خدایا من همون بنده ای هستم که خودت آفریدی، پس خودت حمایت کن،‌خودت روزی بده و خودت دریاب

به بنده های غافل خدا هم دعا کن
اونایی که فکر می کنن به خدا نزدیک هستن اما هزاران فرسنگ از خدا دور هستن

سلام بر شما. من هنوزم دلتنگ خدایم. اما ازش بیشتر توقع دارم .

تیلوتیلو چهارشنبه 7 تیر 1396 ساعت 11:24 http://meslehichkass.blogsky.com/

خدا خیلی بزرگه
نگران هیچی نباش
ما تازه داریم بندگی را یاد میگیریم اما اون سالهاست که داره خدایی میکنه

امیدوارم به لطف و عنایتش

زهرا سه‌شنبه 6 تیر 1396 ساعت 18:04 http://khunamun.com

سلام دوست قشنگم. خوبی؟ عیدت مبارک گلی خانوم‌
الان که این رو خوندم قلبم تپید. ینی از حسی که توی کلماتت بود به قلبم منتقل شد و منم خدا رو به همراه تو صدا زدم.
خدایی که میشنوه
میبینه
و به موقع عمل میکنه.
به قول خواجه امیری همیشه لحظه آخر خدا نزدیکتر میشه.

سلام خوبی عزیزم فدای تو زهرا جونم .

طلوع ماه سه‌شنبه 6 تیر 1396 ساعت 00:33 http://mmnnpp.blog.ir

عزیزم...
همین که الان اینا رو نوشتی یعنی اینکه هنوز هست.وهواتو داره.مطمینم.

خدا کنه همینطور باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد