بلندی های بادگیر

راستش رک و پوست کنده بخوام بگم از کتاب خوشم نیومد . چون محور اصلی داستان کینه توزی بود . عواطف و احساسات در حد چند خط توش آورده شده بود .

بعد از مدتها که دست به خوندن کتاب شدم یه جورایی تو ذوقم خورد . با تعریف هایی که از کتاب شنیده بودم تصور و انتظار رمان قشنگ تری داشتم .

بهرحال احترام کاملی برای نویسنده قائلم ،و این هم یه سبک .شاید به دل من نچسبید اما دلیل بر بد بودنش نیس.

من دوس دارم وقتی کتاب میخونم ، کتاب طوری باشه که حالم رو بهتر کنه و با زندگی خودم فرق داشته باشه. اما این کتاب اصلا اینطور نبود.

نظرات 4 + ارسال نظر
نوید شنبه 27 خرداد 1396 ساعت 10:15 http://www.a-p-kh.blogfa.com

کتاب فقط عاشقونه

به منم سر بزن

بله درسته.

زهرا شنبه 20 خرداد 1396 ساعت 09:10 http://khunamun.blogsky.com

میتونی دانلودش کنی یا تو شهرکتاب ها فکر میکنم باشه اگر اونم سانسور نباشه, دوستم دانلود کرده

ممنون

زهرا شنبه 13 خرداد 1396 ساعت 14:03 http://khunamun.blogsky.com

عه, ینی آغازش قشنگ نیست؟ ولی من یه روایت عاشقانه خیلی قشنگ ازش رو شنیدم.
اگر دوست داری من چندتا کتاب بهت معرفی کنم که هم عاشقانه و هم زیباست. مثلا کتاب ربه کا, خییییلی خاصه. از اولش هم خوب شروع شده انقدررر من با این خانم شخصیت اصلی کتاب همذات پنداری کردم که حد نداره, یا کتاب من پیش از تو, این کتاب خیلی قشنگه توش صحنه های عاشقانه خاص داره یعنی جسمی و جنسی نیست, بیشتر روحی و روانیه یا مستقیم نیومده به عشق دوتا شخصیت اصلی اشاره کنه ولی این تلاش زیادی که دختر داستان برای امید دادن به مرد قصه به حدی جذاب و قشنگه که من عاشق این کتاب شدم..فک میکنم خودسازی زیادی توش موج میزنه.
یا تو که خودت استاد زبانی, کتاب دختری که رهایش کردی رو بگیر و به انگلیسی بخون. چون ترجمش خبلی سانسور داره اصلا سر و تهش معلوم نیست اما خیییییییلی قشنگه. عاشقانه و قشنگ.
یا کتاب چراغ ها را من خاموش میکنم, اینم خیلی قشنگه و نثرش خیلی روونه

مرسی زهرا جون برای معرفی کتاب . سعی میکنم بخونم . فعلا دوستم پیشنهاداتی داره دیگه تا ببینم چقدر زرنگم تو مطالعه .
اون کتاب انگلیسی اصلش کجا گیر میاد؟

تیلوتیلو شنبه 13 خرداد 1396 ساعت 10:56 http://meslehichkass.blogsky.com/

به نظر من این کتاب اولش خوب شروع نشده... ولی در کل کاملا شخصیه دوست داشتن و نداشتن یک داستان

بله خب هرکس سلیقه ای داره .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد