سلام

سلام دوستان قشنگم.  همه تون خاموش شدید . ببخشید اذیتتون کردم.  تو ذوق تون خورد.  همه دوباره رفتید تو لاک تون . اما من خوبم و دارم زندگی روزمره م میکنم . اصلا هم مورد مذکور اذیتم نکرد و برام یه تجربه بود . یه تجربه که یاد گرفتم به بعضی اتفاقات بد هم فرصت بدم و سعی کنم زندگی رو از یه در دیگه وارد بشم . حالا نشد جور بشه واقعا مهم نیست.  ایشالا خدا نگاهش به منه.

بازم همه تون رو دوست دارم.

نظرات 2 + ارسال نظر
طلوع ماه چهارشنبه 3 خرداد 1396 ساعت 12:17 http://mmnnpp.blog.ir

سلام دوست جان.
انشاالله که خوب و شاد باشی همیشه.

سلام عزیزم خوبی دوست من . ممنون همچنین

تارا چهارشنبه 3 خرداد 1396 ساعت 11:24

سلام عزیزم.ببخشید من همیشه خاموشم
میخونمت
ناراحتیت ناراحتم میکنه و شادیت شادم.....
دوس دارم حرف بزنم باهات ولی اکثرا خاموشم
انشاالله از این به بعد روشن میشم:-)
خواستم بگم دلیل خاموش بودنم این نیست که به قول خودت تو ذوقم خورده..... نه,حتما خیر نبوده

سلام دوست خاموش اما بسیار عزیز من . عزیزم هرطور راحتی تارا جان .خاموش یا روشن برام خیلی عزیزی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد