خیلی دوستون دارم

سلام دوستان بسیار بسیار عزیز من . بازم میگم مخصوصا اون دوستان خاموش. من واقعا شرمنده محبت همه تون شدم . نمیدونم چطور تشکر کنم . نمیدونم چطور بتون افتخار کنم . ممنون از دعاهاتون. 

ولی بچه ها هنوز هیچ خبری نیس . اون واسطه قرار شد شماره من بشون بده که با هم صحبت کنیم اما چند روز که خبری نیست و کسی تماسی نگرفته . گاهی میگم کاش نمینوشتم و درباره گفتن این مطلب به شما عجله نمیکردم . چون شاید اصلا خبری هم نشه . خودم نمیدونم چی بگم . فقط ذهن شما رو درگیر کردم و باور کنید فقط بخاطر این بود که همیشه از غصه هام مینوشتم دلم خواست زود شما رو شریک شادی م کنم . شریک تغییر بزرگی که قراره تو زندگی م پیش بیاد . اما عجله کردم ببخشید که ذهن تون درگیر کردم . ولی چیزی که تو این جریان چند روزه برام خیلی شیرین و ارزشمند بود حس شما به من بود . من این همه خواننده خاموش و مهربون داشتم که بت غصه هام ناراحت شدن و با ذره شادی م شاد شدن . من تنها نبودم . این یه دنیا می ارزه . باید دید قسمت من چیه .

از خدا پنهون نیس از شماهم پنهون نباشه . حس خیلی خوبی داشتم این چند روز البته انتظار آزار دهنده ست . اما حتی رابطه م و دوستی م با خدا خیییییییلی نزدیک و قشنگ شده بود و به دلم چسبید . اما حالا میبینم انگار نه قرار نیس اتفاق قشنگی پیش بیاد . ناراحت هستم اما باید باز هم به زندگی ادامه بدم.

صمیمی ترین دوستم اهواز زندگی میکنه بارها اصرار کرده که برم پیشش من یه خواهر دارم اهواز . به بهونه خونه خواهرم و با کلی زمینه چینی تونستم چهارشنبه برم و امروز برگشتم. داداشم منو رسوند دم در خونه دوستم . امروز هم اومدن دنبالم.  خیلی خوش گذشت.  دلم پیش خواهر و برادرم بود یادشون میکردم اشک میریختم اما دیگه زدم به دریا و رفتم . اتفاقا پیش خودم گفتم فرصت خوبیه که اگه زنگ بزنن من بتونم راحت حرف بزنم اما کسی زنگ نزد . و من این موضوع رو فقط به شما گفتم . نه برا دوستم و نه خواهرم تعریف نکردم . واسطه گفته بود اونقدر تعریف تو رو دادم که خواهر پسره گفته تو اینقدر تعریف این دختر میدی حیفم میاد برای داداشم نگیرمش اما نمیدونم واقعا چرا تا حالا خبری نشده . استخاره سه بار گرفتم هر سه بار خوب اومد . کلی نور امید تو دلم تابیده شد . اما حالا .. .

حالا باز باید بگم اشکال نداره هرچی خیره پیش میاد . و هر چی قسمت باشه .

یه دنیا ممنونم از همه تون . اصلا با وجود شما ناراحتی م فراموش کردم.  دوستای خوب مثل شما کم گیر میاد . ایشالا دعاهاتون بی نتیجه و اثر نمونه . ایشالا که خودتون هم هر چی از خدا خواستید بتون بده .

همه تون رو خیییییییییییییییلی زییییییییسااااااد دوس دارم .

نظرات 1 + ارسال نظر
فرساد یکشنبه 31 اردیبهشت 1396 ساعت 16:05

سلام
اصلا مهم نیست که طرف اومد یانیامد
همین که حالت خوبه
همین که می فهمی چقدر امید داشتن زندگی را زیباتر و پر بارتر می کنه درسته!
حتی وقتی امید داری ارتباط با خدا هم قشنگ تر هست
دوست من هر کاری می کنی فقط نا امید نشو
وقتی باور داشته باشی که اونی که خوبه حتما میاد
از نیامدنش نمی ترسی و ناامید نمی شی
زندگی فقط با امید ادامه داره
اینو فقط آدم نا امیدی که امید را یکبار تجربه کرده باشه می فهمه
شاد سلامت پر امید باشی

سلام دوست من . بله اینم یه تجربه بود. سعی کردم چیزهای خوبش رو دربیارم . امیدوارم که بهترین مورد پیش بیاد . از شما و همراهی همیشگی تون بسیار بسیار سپاسگزارم . واقعا امید تو زندگی به آدم قدرت میده و زندگی رو شیرین میکنه . خدا به من کمک کنه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد