دوستان خاموش من

وای دوستان خیلی از محبت هاتون ممنونم. چقدر خوشحال شدم هر کامنتی رو که خوندم . مخصوصا اون دوستان خاموش که میان و لحظه ای خونه دل منو روشن میکنن . ممنون از دعاها و همراهی تون . امیدوارم برای پست بعد حرف های خوبی برای نوشتن داشته باشم . هنوز اطلاعات خاص و حرف خاصی ندارم . فقط درسته که میگم هر چی خیر پیش بیات اما ترس از دست رفتن یه امید دیگه رو هم دارم . ولی بازم میگم هر چی خیر پیش بیات .

راستش یه دوست منو به یه نفر معرفی کرده برای امر خیر . طرف مورد مناسبی هست . البته هنوز ندیدمش و فقط در همین حد باید بگم .

ممنون از همه تون .

نظرات 9 + ارسال نظر
توت یکشنبه 31 اردیبهشت 1396 ساعت 17:02 http://pasazvesal.blogsky.com

راستش من از روز اول تو رو نگار توی ذهنم ثبت کردم. معذرت می خوام اگر ناراحت شدی

نه عزیزم این چه حرفیه. اتفاقا جان خواهر زاده م نگار از اسمایی هست که خیلی دوس دارم . محبتت مهمه نه اسم

فاطی شنبه 30 اردیبهشت 1396 ساعت 12:26

تروخدابیاخبربده نگرانتم امیدوارم هرچی خیره وبه صلاحته پیش بیاد

وای عزیزم چشم

تارا چهارشنبه 27 اردیبهشت 1396 ساعت 20:14

خوشحالم کردی:-)
هر چی خیره انشاالله
همیشه خاموشم.اما با خوندن این پستت دیگه نشد خاموش بمونم
بی خبرمون نزار.زود بیا با کلی خبر خوب

بخدا شرمنده تون شدم . نمیدونم با چه زبونی تشکر کنم

بهار چهارشنبه 27 اردیبهشت 1396 ساعت 14:32

واااااااای عزیزم نمیدونی چه قدرررررر خوشحال شدم این پستو خوندم ان شالله خیلی زود با خبرهای خوب خوب بیشتر خوشحالمون کنی,واقعا از ته دل برات خوشحالم عزیزم,راستی منم خواننده خاموشتم

قربونت عزیزم ممنون یه دنیا

طلوع ماه چهارشنبه 27 اردیبهشت 1396 ساعت 09:56 http://mmnnpp.blog.ir

از دیروز که خوندم تو دلم ولوله شد.
انشاالله هرچی خیره پیش بیاد.
مارو بیخبر نذار خانوم.

الان مینویسم

فاطی سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1396 ساعت 15:46

سلام دیدی بهت گفتم اون دعاکارسازه الان اومدم وبت خیلی خوشحالم امیدوارم خیرباشه راستی تواسمت نگاره

سلام خوبی شما . نمیدونم واقعا بگم ریشه ش از کجاست . چیزهای خوب همیشه اثرات خوب دارن . هنوزم هیچی معلوم نیس . ولی ممنون از اینکه به فکرم بودی . اسم من نه نگار نیس . نمیدونم مخاطب عزیز هرچی دوس داره صدام میکنه

زهرا سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1396 ساعت 12:19

سلام عزیزم
از صمیم قلب برات آرزوی بهترین ها رو می کنم

ممنونم

تیلوتیلو سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1396 ساعت 09:33 http://meslehichkass.blogsky.com/

ای خدای بزرگ... بهترین ها را برات میخوام
ان شا الله که هرچی خیر و صلاحه بشه
ان شا الله که قسمتت باشه و خدا کنه بهترین باشه
ای خدای بزرگ
من نذر صلوات میکنم
مادر سادات دل خیلی خیلی مهربونی داره... خداوندا
خداوندا
خداوندا
از مادر سادات میخوام دعات کنن...
دلمو لرزوندی
کاش با خبرای خوب بیای

وای تیلو مردم از این همه لطفت . بخدا وجودت دلگرمی برام . مرسی از نذر و دعاهای خوبت

توت دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 ساعت 22:42 http://pasazvesal.blogsky.com

نگار جان خیلی خوشحالم واست
انشالله خیر باشه عزیزم. امیدوارم با خبرهای خوش برگردی و بنویسی و خوشحالمون کنی :)

ممنونم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد