غوز بالا غوز دردها

از فروردین تا حالا کمر درد گرفتم که قبلا سابقه نداشتم . گفتم شاید بخاطر اینه که  ورزش نرفتم بخاطر تعطیلات.  دو دور دکتر رفتم دور اول آمپول و دارو مسکن داد بهتر بودم تا قرص میخوردم.  دو روز قبل هم برای بار دوم رفتم و برام عکس نوشت و امروز عکس گرفتم و نشون دکتر دادم . خوشبختانه مشکل استخوان بندی و مهره ای نداشتم . گفت شاید درد از ماهیچه هاست. گفت اگه میخوای مطمئن بشی باید بری ام آر آی . باز دو آمپول زدم و قرص داد. یه وقت خوبه یه وقت بد . دکتر میگه استراحت کن کار سنگین نکن . مگه میشه آخه خانم دکتر . فعلا باش سر میکنم تا ببینم با ورزش بهتر میشه یا نه . و حالت پولی هم ندارم برای دکتر خصوصی رفتن و ام آر آی دادن.  تا بعد ببینم چی میشه.  بخاطر عکس از ناهار دیروز تا ناهار امروز بی خوراک بودم . دکتر گفته بود نباید چیزی بخورم و داروی تخلیه معده هم داده بود . ضعف شدیدی داشتم حتی حس میکردم چشمام رو هم میره از بی جونی.  تا امروز عکس گرفتم و تا ناهار که خوردم حالم بهتر شد .

امیدوارم همه سلامت باشن و از چیزی درد نکشن.

نظرات 5 + ارسال نظر
عابر شنبه 23 اردیبهشت 1396 ساعت 20:40

سلام. ببخش که نظر میدم ولی شاید به کارت بیاد من 10 روز درد شدید تو کمرم احساس می کردم که یه روزهایی هم میزد به پای چپم با ژلوفن و استامینوفن و کلونازپام دردم کم میشد ولی موقت یه نفر بهم گفت روغن سیاهدونه خوبه .من از عطاری خریدم 5 دقیقه برام با انگشت دورانی میزدن(بد ون فشار دست البته )رو کمرم بعد روشو با یه پارچه بستم واقعا خیلی بهتر شدم البته واقعا استراحت هم کردم.ولی کارهای روزمره رو در حد نیاز انجام دادم چون بچه 4 ساله دارم به هر حال مجبور بودم.

سلام خوبید ممنون حتما امتحانش میکنم . به هر حال هر راهی تا یه حدی جواب میده . مرسی . سلامت و تندرست باشی

فرساد شنبه 23 اردیبهشت 1396 ساعت 15:51

سلام
خوب کمر درد یه تجربه هست که همه حداقل یکبار باهاش مواجه میشن
حتی آدم هایی که هیچ وقت کار سنگین نمی کنن طی یک حادثه باین تجربه آشنا می شن
باور نداری بپرس!
البته از 60 سالگی به بعد میشه دوست همیشگی
ورزش خیلی خوبه و از هر دارویی بهتره
شاد و سلامت باشید

سلام خوبید شما . بله همینطوره. و من البته دارم ورزش میکنم .خدا به شما سلامتی بده

طلوع ماه شنبه 23 اردیبهشت 1396 ساعت 14:29 http://mmnnpp.blog.ir

ای بابا.
بهتر باشی عزیزم.
چاره کار کمر درد فقط استراحته.
کاش بتونی کارتو سبک تر کنی...

سلامت باشی خانمی . کار سبک منهرگز

زهرا جمعه 22 اردیبهشت 1396 ساعت 23:28 http://khunamun.blogsky.com

سلام.
عزیزم گاهی کمر درد بخاطر کلیه است. ببخشید این رو میگم من خودمم ساکن شهرستانم میدونی که, ولی تشخیص دکترهای شهرستان زیاد خوب نیست. از پزشک بخواه برای کلیه ات هم یک آزمایش و بررسی انجام بده.
برادرم بخاطر کمردرد رفت دکتر فهمید کلیه اش بوده. نگران هم نباش شاید سنگ باشه که راحت دفع میشه.

سلام خوبی. بله باید یه مدت بگذره اگه خوب نشدم میرم یه متخصص.

تیلوتیلو پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1396 ساعت 09:35 http://meslehichkass.blogsky.com/

انشاله که بلا ازت دور باشه
بیشتر مراقب خودت باش
کارهای سنگین را تا جایی که ممکنه حذف کن
هیچی جای سلامتی را نمیگیره

کاش میتونستم از کارام کم کنم اما اصلا امکان پذیر نیست. واقعا هیچی مثل سلامتی نیس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد