شلوغ پلوغم

روزهای آخر اسفند همیشه شلوغ پلوغم.  وقت نکردم یه پست درست بذارم . گیر خونه تکونی بودم تا دیروز که دیگه تموم شد . هر وقت هم فرصت گیر میارم شیرینی پزی میکنم.  خرید عید نکردم چون دم عید اینجا همه چی گرونه.  خیلی چیز لازم هم نیستم . اما اگه پول داشتم و دغدغه خرج نداشتم مسلما بدم نمیومد یه خرید حسابی کنم . چون خرید تو این روزا مزه ش یه چیز دیگه ست . شاید شیرینی های پذیرایی از مهمون های عید رو امسال من درست کنم و از بازار نخریم.  فردا قراره برم بازار و خرید مواد اولیه رو انجام بدم . عاشق این کارم . دوس دارم ازش درآمد داشته باشم و سفارش کار بگیرم . اما متاسفانه چون جاش رو ندارم عملی نیس . ولی همین که برا دلم میپزم کلی می ارزه.

براتون روزهای پیاپی خوشی همراه با سلامتی آرزو میکنم .

الهی به هر چی میخواید برسید.

الهی دلتون خالی از غم بشه.

الهی لب تون پر از خنده باشه.

و البته جیب تون پر از پول .

آدم های دور و ورمون رو هم یادمون نره و هواشون رو داشته باشیم و کمک کنیم اونا هم بخندن و شاد بشن.


نظرات 2 + ارسال نظر
طلوع ماه یکشنبه 29 اسفند 1395 ساعت 14:49 http://mmnnpp.blog.ir

سلام دوست خوبم.
سال نو مبارک پیشاپیش.
الهی تو سال جدید دلت خوش باشه و لبت خندون.
:

مرسی عزیزم همچنین برای تو بهترین ها پیش بیاد

طلوع ماه دوشنبه 23 اسفند 1395 ساعت 09:59 http://mmnnpp.blog.ir

چقد خوب که شیرینی های عید رو خودت میپزی.مطمینن عالی میشن.
الهی هیچوقت دلت غم نبینه و همیشه شاد باشی...

مرسی عزیزم همچنین برای تو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد