هر کاری میکنم نمیتونم از گوشی سایز عکس رو کوچک کنم اگه کسی بلده بم بگه . هر کار میکنم اون فلش دو طرفه برا تغییر سایز نمیاد.

طعم کاپ کیک ها مخصوصا اونایی که روشون خامه زدم عالی و رویایی بود .....

زرشک پلو هم که از عکس گویای همه چیز است .

یه صبح تا ظهر تنهایی رو فرصت غنیمت دونستم و لذت بردم و با دستهای کوچکم ذوق به دلم دادم .

نظرات 2 + ارسال نظر
فاطی دوشنبه 2 اسفند 1395 ساعت 23:52

وای عزیزم خیلی هنرمندی عاااالین تروخدا موبه مودستورزرشک پلوتوبرا من بذا ر خیلی خوشرنگ شده مرغت منم دوسدارم اینجوری شه مرغام کاپ کیکا که خامه دارن خامشوکی ریختی ببخشیدانقدپرسیدم لاییییییک

چون دستور رو باید تایپ کنم و سختمه بجاش آدرس جایی که ازش درست کردم رو بت میدم . سایت کارگاه آشپزسازی شف طیبه کاراش عالیه . هر دو کار رو با دستور اون درست کردم .
و اما خامه راستش خامه تو خونه از مدتی داشتم زدم اما فرم رفت زیاد هم نبود دیگه با همون حالت مایع ریختم رو سه تا کاپ کیک هام . اما طعمش محشر شد البته خودتعریفی نباشه ....

تیلوتیلو دوشنبه 2 اسفند 1395 ساعت 09:59 http://meslehichkass.blogsky.com/


افرین دختر خوش ذوق و بینظیر

مرسی دوست عزیز من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد