من و دست نوشته

الان دو شبه دلم خیلی حوس میکنه بنویسم اما نه تو وبلاگ بلکه با خودکار توی دفتر . قبول دارید حس دیگه ای داره ؟ اما کنارش دلم میخواد یه میز باشه که پشتش بشینم و یه ضبط کوچولو که یه آهنگ ملایم ازش پخش بشه . یه پنجره و چند تا قطره بارون . یه نفس عمیق و یه حال خوب .

اما نه دفتری هست و نه قلمی و نه حتی سوژه ای برای نوشتن ندارم.  فقط اینا معلوم میکنه من هنوز حسم زنده ست . دو روز گردن درد شدید دارم و امروز تب استخوانی کردم . ولی حالم خوبه . و حسم خوشحاله. 

انگشت شست دستم در زیبایی ناخن کاشته شده بهم چشمک میزنه و خیلی بم انرژی مثبت میده . فکر کنم تو پست قبلی تر گفتم که یه ناخن امتحانی کاشتم ولی به دلایلی نمیتونم بقیه رو بکارم.  اما نمیدونید همین یه ناخن چه حس خوبی بم میده . و چقدر قشنگ شده . دارم رو ریز ریزهای زندگیم بیشتر تمرکز میکنم که بیشتر لذت ببرم .

من یه دختر شاد و قوی و در عین حال زیبا هستم . اصلا از خود تعریفی نیست . من سعی میکنم بیشتر از قبل خودم رو ببینم و روس داشته باشم همین .

نظرات 3 + ارسال نظر
طلوع ماه پنج‌شنبه 28 بهمن 1395 ساعت 14:02 http://mmnnpp.blog.ir

آفرین دوست زیبای من

مرسی مهربان

پروانه چهارشنبه 27 بهمن 1395 ساعت 15:58

خودتو ببوس از رف من

ممنونم خانمی

nafas سه‌شنبه 26 بهمن 1395 ساعت 23:32 http://beest20.ml/

سایت متفاوت و زیبایی دارین خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم افتخار میدین پیش منم بیاین خیلی ممنون
98651

ممنونم از لطف تون . چشم فرصت کنم مهرداد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد