اون روی حال من

چند وقتیه زندگی رو یه جوری به ساز دلم کوک میکنم . شاید کاملا منطبق نشه اما تونستم بیشتر از قبل خودم رو دوس داشته باشم . به سلامتی و البته زیبایی م بیشتر توجه میکنم با همون محدودیت ها و کمبودها بدون اصلاح و بدون آرایش خاص .

باز رفتم و موهام کوتاه کردم.  البته نه کوتاه کوتاه.  شما دیگه حتما میدونید من چقدر موهام رو دوس دارم با همون بلندی شون . ولی کمی از قدش گرفتم و مدل پر زدم . خیلی هم قشنگ شد و بم میات . حتی آرایشگاه پیشنهاد کاشت ناخن داد . اما من بخاطر گیرهای خانواده و هزینه ترمیم ماهیانه ناخن ها تصمیم به این کار نداشته و ندارم . حتی یک انگشت رو برام کار کرد و خیلی خوشم اومد و وسوسه شدم که برم انجام بدم . اما نگران گیرهای اطرافیان، منع نماز خوندنم که میگن وضو باطل میشه و هزینه اضافی هستم که ماهیانه به هزینه های دیگه م اضافه میشه و پرداختش برام سخت میشه . با اینکه این کارو دوس دارم اما فکر نکنم انجامش بدم .

سعی میکنم بیشتر هوای خودمو داشته باشم . آقا نبودش . دست خواهرزاده هام رو گرفتم و رفتیم یه کافه که فقط پاتوق دخترهاست. خیلی با بچه‌ها بم خوش گذشت.  شیک شکلات و کاپوچینو و کیک شکلاتی سفارش دادیم و خوردیم و کلی عکس گرفتیم.  یه کار متفاوت بود بازم برام چون بار اول بود میرفتم با بچه‌های خواهرم بیرون و مثل خاله های پولدار مهمونشون کردم بدون اینکه بخوام از قبل هزینه رو بشمارم . بهرحال این دل خرج زیاد داره . و می ارزه که خودم رو خوشحال کنم . دوس دارم از عکس ها براتون بذارم اما حیف نمیشه .

باز هم کمدها رو ریختم و یه سری وسیله بخشیدم و یه سری مونده برای هدیه دادن . البته هنوز چینی اصلی و مهم ها مونده و هنوز دل نکندم ازشون . خب هر چیزی به وقتش.

من شاد هستم .

من قوی هستم .

من سالم هستم .

من امیدوار هستم .

حتی اگه به خیلی از خواسته هام نرسم اما قدم برمیدارم برای شاد بودن . و لابلای همه این سعی کردن ها همیشه یکی هست که مانع من باشه . حالا هر چقدر تونستم پیش میرم و نشد هیچ .

بر خدا توکل .....

نظرات 2 + ارسال نظر
طلوع ماه دوشنبه 25 بهمن 1395 ساعت 12:55 http://mmnnpp.blog.ir

سلام خانووووم.چ خوب که این حس ها رو تو خودت هنوز داری و سعی میکنی بهشون بال و پر بدی.
پستت پر از انرژی مثبت بود
شاد باشی

سلام عزیزم شما خوبی. چه ذوق میکنم میگی پستم انرژی مثبت داشته .مرسی خانمی و ببخش که دیر به دیر سر میزنم.

تیلوتیلو شنبه 23 بهمن 1395 ساعت 09:56 http://meslehichkass.blogsky.com/


چقدر خوبه که مراقب دلت هستی... خرد خرد اصلاح کن ... قول میدم متوجه نشه.... یه کم یه کم

سلام عزیزم اون خیلی تیزه متوجه میشه . فدات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد