یوگای کودکانه

امروز یوگا رو از نوع یوگای کودکان اجرا کردیم . خیییییییلی خوش گذشت و یه چیز متفاوت بود . مربی ازمون خواسته بود به کودک درونمون توجه کنیم و هر چی دوس داشت براش بخریم یا لباس بچه گانه بپوشیم . منم یه دامن گل گلی خیلی خوشکل داشتم پوشیدمش با جوراب شلواری مثل بچگی ها . موهام رو هم دو گوشی بستم و خیلی بانمک شدم . حتی هرکدوم از بچه‌ها میومد هم با حالت لی ای راه رفتن میرفتم سمتش و بغلش میکردم . بچه ها کلی ذوق کردن از اینکه من چنین خلاقیتی بکار برده بودم و کلی ازم تعریف کردن . پفک و لواشک هم برده بودم . بچه‌ها هم یه چیزایی آورده بودن و یه جور ایی تیپ کودکی زده بودن اما تیپ من خیلی متفاوت تر بود . کلی رقصیدیم و یوگا بچه گی کردیم .

خیلی عالی بود خیلی .

نظرات 2 + ارسال نظر
طلوع ماه جمعه 15 بهمن 1395 ساعت 14:18 http://mmnnpp.blog.ir

چ جالب.
باید خوشکل شده باشی با دامن گل گلی و موهای خرگوشی
پفک و لوااااشک....به به...

آره خیلی بامزه بود خیییلی

تیلوتیلو پنج‌شنبه 14 بهمن 1395 ساعت 16:31 http://meslehichkass.blogsky.com/


خوشحالم از خوشحالیات

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد